Pošta Partner roste

Česká pošta pokračuje v převádění vlastních pošt. K 1. říjnu 2016 totiž přejde dalších 17 poboček do rukou smluvních partnerů a celkem bude k tomuto datu fungovat 223 Pošt Partner. V letošním roce přitom vedení firmy plánuje uzavřít ještě 200 smluv o provozování partnerských pošt. Z hlediska poskytovaných základních služeb by zákazníci neměli pocítit rozdíl mezi vlastní pobočkou a poštou Partner.
V nedávné době proběhla revize původního projektu Pošta Partner. Zástupci měst a obcí se obávali, že převody povedou ke snížení rozsahu služeb. Vedení České pošty však se zástupci měst a obcí vyjednalo kompromis, který parterům přineslo vyšší finanční motivaci v podobě bonusů za rozšíření hodin pro veřejnost nebo nižší sankce za nedodržení smluvních podmínek.
Státem zřizovaný podnik dlouhodobě doplácí na provoz poboček, zejména v odlehlých oblastech a menších obcích. Z toho důvodu byl zřízen kompenzační fond, který měl ztráty za zákonem stanovené služby hradit. Proti existenci fondu se však ohradila Evropská komise s tím, že jeho zřízení je v rozporu s unijním právem. Protože České republice hrozilo několikaleté řízení, bylo rozhodnutím vlády schváleno jeho zrušení. Ministři průmyslu a obchodu a financí tak mají do 28. září předložit návrh, jak kompenzace zajistit.
Každoroční ztráta byla vedením firmy vyčíslena na 1,7 miliardy korun. Náhrady, které bude nakonec hradit stát, chce management využít na zvýšení platu zaměstnancům a na vybavení poboček. Z celkového počtu 3200 poboček je zatím ve správě partnerů pouze 223 pošt. Do roku 2025 se přitom počítá s převodem až 2500 pošt v rámci projektu Pošta Partner. Česká pošta chce tímto krokem výrazně zredukovat náklady.
PŘEČTI ČLÁNKY

Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Evropská síť provozoven zdravé varianty fast foodu Fruitisimo vznikla v České republice. Jejich růstu pomáhá i vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franšízantů.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Správný čas na byznys
platí nabídka půjčky zdarma ještě dnes. kontaktujte pro více informací klikajaromir16@gmail.com
Správný čas na byznys
Zdravím všechny, prohrál jsem peníze tolika společnostem, které se vydávají za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...
Zaměřeno na vzdělávání
Ahoj všichni, přišel jsem o peníze od tolika společností, které se vydávaly za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...