Veletrh FRANCHISINGU uspěl

15. listopadu 2016 proběhla ve Slovanském domě podnikatelská akce roku. Summit týdne podnikání přilákal více než dva tisíce zájemců o prostřední byznysu. Návštěvníci tak mohli strávit celý den rozhovory se zástupci úspěšných firem a mohli také načerpat inspiraci díky doprovodnému programu, který zahrnoval přednášky a interaktivní workshopy. Akci pořádal vzdělávací institut ELAI (European Leadership & Academic Institute), který je tradičním pořadatelem nejen samotného Summitu, ale i mezinárodní akce Týden podnikání. Pod touto hlavičkou probíhá během jednoho týdne v celém Česku na 130 podnikatelských událostí.
Letošní novinkou Summitu Týdne podnikání byl historicky první ročník Veletrhu FRANCHISINGU 2016, kterého se zúčastnilo na tři desítky domácích a zahraničních vystavovatelů. Příležitost najít si své franšízanty tak měl například vzdělávací koncept Bricks4Kids, který děti vzdělává prostřednictvím technických modelů z kostek LEGO nebo jazyková škola pro děti Helen Doron. Kromě vzdělávacích systémů si kontakty se zájemci o franšízu vyměnil také mladý koncept čištění automobilů bez vody NoH2O nebo do zahraničí expandující gastronomická sít Bageterie Boulevard.
Summit Týdne podnikání proběhl s podporou jak členů Vlády ČR, tak předních podnikatelských osobností. Záštitu nad událostí přebral také zakladatel společnosti Linet Zbyněk Frolík.
Součástí veletrhu bylo i Školení Franchisingu, které zájemcům z řad budoucích franšízantů nabídlo celodenní maraton přednášek a diskuzí. Program zahájil ředitel společnosti PROFIT system Marek Halfar, který posluchače seznámil se základními principy podnikání pod osvědčenou značkou. Mezi přednášejícími byli také přední specialisté na problematiku franšízového trhu a podnikání. Advokáti právní kanceláře Havel, Holásek & Partners účastníky seznámili s problematikou franšízové smlouvy a ochranných známek. Lenka Turnerová z Vysoké školy hotelové zase poskytla cenné informace týkající se strategie vyjednávání. Nechyběla ani panelová diskuze se zástupci jednotlivých konceptů, během níž si mohli návštěvníci vytvořit vlastní představu ohledně fungování franšízových systémů a vybrat si ten správný koncept.
S průběhem celodenní akce jsou spokojeni jak zástupci institutu ELAI, tak organizátora Veletrhu FRANCHISINGU, společnosti PROFIT system. „Vystavovatelům se podařilo rozšířit povědomí o své značce, ale hlavně najít si své budoucí obchodní partnery. Celá událost tak naplnila své poslání,“ bilancuje ředitel společnosti PROFIT system Marek Halfar s tím, že se již těší na v pořadí druhý Veletrh FRANCHISINGU příští rok. O dalším ročníku budou zájemci o obor franšízového podnikání včas informováni.
Další fototgrafie získáte na Facebooku Franchising.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY

Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI