Vydělat na kráse

Prostřednictvím specializovaných služeb na pomezí kosmetiky a plastické chirurgie se již šestým rokem na trhu snaží podnikatele a zákazníky oslovovat franšízový systém Amaryllis. Díky spolupráci s přední designérskou společností se podle marketingového ředitele Juraje Slováka podařilo vytvořit koncept, který je variabilní, zákazníci ale vždy poznají, že se nachází v centru Amaryllis. „Celkem 92 % produktů, vybavení a zařízení z potřeb provozovny zajišťují naši výrobci. Tím pádem jsou vstupní náklady daleko nižší, než kdybychom je kupovali přes další přeprodejce,“ říká Juraj Slovák.
Aby centrála dokázala více snížit náklady franšízantům, spolupracuje také s dodavatelem na manufakturní výrobě zařízení. V horizontu jednoho a půl roku by tak mohla společnost pro franšízanty zajišťovat vlastní výrobu části přístrojů.
Podnikatelům, kteří chtějí působit v oblasti kosmetických služeb, nabízí společnost kromě výhodného nákupu také zaškolení, marketingovou průpravu nebo prvotní analýzu trhu v dané lokalitě. Získávají také podnikatelský plán, díky němuž může managent garantovat minimální roční obrat. „Pokud zjistíme, že jsou v dané lokalitě vhodné podmínky pro vytvoření provozovny a náš franšízant udělá vše, co jsme doporučili, tak systém nemá proč nefungovat. A jelikož jsme přesvědčeni, že pobočka musí fungovat za těchto podmínek, garantujeme to smluvně pod pokutou až do výše 100 % vstupních nákladů,“ zdůrazňuje výhody franšízingu pod značkou Amarillys Juraj Slovák.
Za atraktivní nabídkou, která má přilákat franšízanty, stojí dlouhodobý cíl společnosti převzít většinu trhu kosmetických služeb. Kromě smluvní pokuty tak franšízantům nabízí také licenci zdarma nebo nulové franšízové měsíční poplatky. „Pokud budeme inkasovat pouze my a za vše, naši partneři nebudou ekonomicky silní a naše vize se nikdy neuskuteční. Naopak, když vydělá náš partner, vyděláme i my. Tak můžeme růst společně a společně převzít trh. Motivace je pak pro všechny enormní,“ vysvětluje strategii Juraj Slovák.
Amaryllis nabízí zájemcům o franšízu tři typy spolupráce. Pro Amaryllis Beauty Mobile musí zájemci počítat s vkladem 150 tisíc korun. Varianta Amaryllis Beauty Point vyjde na minimálně 500 tisíc korun. Pro Amaryllis Beauty Institut si musí zájemci připravit částku od 2 milionů korun. Centrála aktuálně provozuje pět kosmetických center v Česku a jedno vlastní a aktuálně začíná připravovat provozovnu v Mladé Boleslavi. Další plánuje v Táboře, Českých Budějovicích nebo ve slovenských Košicích či v Trenčíně.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Franšízová síť klinik Nutriadapt navyšuje počet poboček a optimalizuje jejich ziskovost díky promyšleným službám," říká jednatelka společnosti Marta Nosková.
Franšízová síť Contours Fitness pro ženy odstraňuje bariéry při jejich cestě za lepší postavou a dobrým pocitem. Nové podnikatelské příležitosti stále nabízí dalším franšízantům
Hladká kůže bez chloupků a nedostatků se stále nosí. Aby taková pokožka i zůstala, je potřeba procedury opakovat. Přesně na tom stojí byznys model DepilConcept.
Pánské vousy hlásí návrat do módy už pár let. Zanedbaná image je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom umí vydělat.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.