The Little Gym posiluje

Společnost FunLand, která provozuje centra pohybové výchovy The Little Gym, zprovozní 29. listopadu novou tělocvičnu v Praze na Chodově. Hledání vhodného prostoru zabralo vedení společnosti kvůli vysokým nárokům na parametry tři a půl roku. „Tělocvična musí splňovat určitá kritéria, jako je např. výška stropu, dostupnost a parkování. Sehnat takový prostor bylo pro nás velmi těžké,“ říká jednatel společnosti FunLand David Mašát s tím, že v nových prostorech jsou již rezervované zkušební hodiny.
Otevírání dalších tělocvičen není z důvodu náročnosti příprav v brzké době na pořadu dne. „Pokud se objeví vhodní kandidáti, jsme vždy připraveni jednat. Rozjednáno máme se zájemcem z Košic a občas se objeví i nabídky v krajských městech,“ komentuje poptávku David Mašát.
Koncept The Little Gym nabízí nesoutěživé programy cvičení, které hravou formou napomáhají všestrannému rozvoji dětí od 4 měsíců do 12 let. Snaží se je přitom rozvíjet jak po stránce motorické, tak emocionální, intelektové a sociální. Výukový proces se tedy zaměřuje na celkovou osobnost dítěte. V rámci Česka a Slovenska provozuje FunLand aktuálně tři pobočky vlastní (dvě v Praze a jednu v Bratislavě), v Ostravě a v Brně se jedná o tělocvičny franšízové.
PŘEČTI ČLÁNKY

Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
Franšízová síť Original Barber Shop má už přes 60 provozoven a dál expanduje. Franšízantům nabízí tři možnosti spolupráce.
Zkušenosti Body Express ukazují, že spojení byznysu a zdravého životního stylu může fungovat i v menších městech a v prostorách od 50 m², například v administrativním centru.
Když se řekne franšízové podnikání, většina si vybaví větší město a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to jde i jinak. Jejich koncept pracuje s věrnými klienty.
„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízing představuje jedinečný obchodní model, který nabízí významné výhody franšízorům i franšízantům. Jaké to jsou?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.