Podnikání s dobrým nápadem
Dobrý nápad je nejlepším startem do podnikání. Když se navíc spojí s ekologickou myšlenkou, může vzniknout služba, kterou ocení nejen zákazníci, ale i podnikatelé. Ti mají nyní příležitost získat franšízovou licenci mladého konceptu originálního mytí automobilů bez vody NoH2O. Značka funguje na českém trhu od začátku roku 2016. Od roku 2015 fungovala na trhu pouze distribuce produktů a po zakoupení master-franšízové licence zahrnula česká pobočka do portfolia jak prodej produktů, tak kompletní nabídku služeb.
Za svůj hlavní úkol považuje nyní centrála dostat v Česku značku více do povědomí. Tento úkol se zatím podle zástupce konceptu Radka Řechky daří, stejně tak jako rozšiřování portfolia firemních zákazníků, kteří se opakovaně vracejí. V rámci úsilí o zvyšování povědomí plánuje vedení společnosti účastnit se i nadále veletrhů a výstav.
Náklady na pobočku se podle Radka Řechky mohou lišit především dle zvoleného typu. Firma nabízí jak stacionární, tak mobilní mytí. V případě stacionární myčky se jedná o částku okolo 250 tisíc korun bez DPH a varianta obsahuje potřebný materiál na asi 1 měsíc fungování. Varianta mobilního mytí stojí okolo 145 tisíc korun bez DPH. Obsahuje i potřebný materiál na 1 měsíc fungování, ale nezahrnuje dopravní prostředek, který je možné získat prostřednictvím centrály na operativní leasing.
V nákladech na pobočku není zahrnuta licence, jejíž výše závisí na zvolené lokalitě. „Veškeré náklady řešíme také individuálně. Franšízant má například možnost zajistit si některé položky sám po našem předchozím schválení,“ popisuje finanční stránku Radek Řechka s tím, že náklady na sezónní pobočku se řešíme rovněž individuálně v závislosti na vybrané lokalitě, což jsou zejména golfová hřiště.
V současné době provozuje NoH2O pět provozoven na golfových hříštích a zatím pouze v Praze a okolí poskytuje službu mobilního mytí. Během listopadu 2016 pak centrála otevírá v Praze dvě nové pobočky a na příští rok plánuje otevření dalších dvou až tří poboček na golfových hřištích. Současně vyjednáváme se zájemci o franšízové licence v několika městech. „Zájem o službu má rostoucí tendenci, zákazníci se vracejí a využívají i naší službu mobilního mytí,“ dodává Radek Řechka.
PŘEČTI ČLÁNKY
Naše franšízy chybí v podstatě všude
/24.03.2025
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...