Hry jsou pro firmy přidanou hodnotou
Můžete zhodnotit činnost franšízového konceptu Puzzleroom za poslední rok?
Za poslední rok jsme se rozšířili v Brazílii o jednu franšízovou a dvě partnerské pobočky. Co se týče vývoje trhu, tak Praha má již poptávku saturovanou a na trhu naopak zanikají nekvalitní únikové hry. Mimo hlavní město je naopak stále větší poptávka. Počet zákazníků se zvyšuje převážně z řad firemní klientely, která využívá únikové hry k teambuildingu či jako nástroj pro výběr nových zaměstnanců.
Co se podařilo a na čem byste rádi zapracovali?
V Čechách a ve Švýcarsku jsme oslavili již druhý rok na trhu a to si myslím vypovídá, i přes vzrůstající konkurenci, o tom, že naše hry jsou mezi hráči velmi oblíbené. V Brazílii jsme se za poslední rok rozšířili o další 4 pobočky a příští rok bychom se chtěli rozšířit i do dalších zemí Latinské Ameriky. Určitě bychom otevřít franšízovou pobočku mimo Prahu a dostat tak naše únikové hry, kterých máme momentálně v portfoliu 11, i mezi mimopražské.
"V Čechách bychom se chtěli rozšiřovat především do regionů a v Brazílii vidíme velký potenciál v rozšiřování v rámci městských aglomerací," komentuje plány na rozšiřování únikových her Kristína Benkovičová.
V čem je koncept pro franšízanty atraktivní?
Jmenovala bych především relativně rozumnou výši vstupní investice, která je minimálně 100 tisíc korun podle počtu herních místností a výběru konkrétního designu. Dále je to prověřený room design, který šetří franšízantovi čas, energii a peníze, které by musel vydat na testování a vývoj.
Jaký evidujete zájem potenciálních partnerů o vaši licenci?
V České republice máme zájemců několik týdně, v Brazílii pak několik každý den. Zájemců přibývá i proto, že přibývá i únikových her. Je tedy nutné rychle reagovat, což při produkci vlastních her není úplně uskutečnitelné, protože hru nějakou dobu vymýšlíte a poté testujete. Při nákupu franšízy nebo jen samotných her ušetříte čas a víte, že si kupujete kvalitní produkt, který hráče baví.
Jsou nějaké faktory bránící šíření konceptu?
Jediný faktor, který v současné době negativně ovlivňuje rozšíření konceptu, jsou spolehliví franšízoví partneři. Nejvíc zájemců je z Prahy, my ale sledujeme spíš geografickou expanzi.
Jak pomáháte franšízantům v podnikání?
Nabízíme nejen podporu v řízení, ale i marketingovou a PR podporu.
Kolik máte celkem poboček a kolik je franšízových?
V Praze máme pobočky dvě. V Curychu funguje jedna partnerská firma. V Brazílii pak máme jednu pobočku vlastní, dvě franšízy a dvě pobočky partnerské.
Chystáte pro franšízanty a zákazníky nějaké novinky?
Oslovují nás různé instituce a firmy, abychom jim na míru vymysleli hry. Nejenom klasické únikové místnosti, ale i hry v terénu nebo v interiéru formou soutěží nebo plnění misí. Jednak jednorázově, v souvislosti s konkrétní událostí nebo permanentní, které chtějí firmy nabízet samy svým zákazníkům. Uvědomují si, že hra je skvělý způsob, jak zaujmout své zákazníky, představit jim svůj produkt nebo stávajícímu produktu dodat na atraktivitě a přidané hodnotě. Velice nás těší, že hravost si nachází místo tam, kde by to ještě nedávno nikdo nečekal. Vždy jsme těmto návrhům otevřeni a baví nás vymýšlet stále nové, zábavné a originální hry.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
„Jsme jedinou franšízovou sítí v oboru v EU, která nabízí jednoroční zkušební období „partnerství“, říká Radek Straka, majitel franšízy Extra Services.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Půjčku můžete získat od 40 000 Kč do 30 000 000 K Dobrý den, hledáte legálního a spolehlivého věřitele? Potřebujete půjčku? Potřebujete naléhavou finanční...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Půjčku můžete získat od 40 000 Kč do 30 000 000 K Dobrý den, hledáte legálního a spolehlivého věřitele? Potřebujete půjčku? Potřebujete naléhavou finanční...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
FINANČNÍ NABÍDKA S POJIŠTĚNÍM Abych pomohl jednotlivcům a podnikům zlepšit jejich finanční situaci během několika hodin, dávám příležitost všem lidem v...
Jak nejlépe propagovat firmu?
FINANČNÍ NABÍDKA S POJIŠTĚNÍM Abych pomohl jednotlivcům a podnikům zlepšit jejich finanční situaci během několika hodin, dávám příležitost všem lidem v...