Obchod bez hranic

V programu konference, jež se uskuteční od 30. ledna do 1. února v pražském Clarion Congress Hotelu, kladou pořadatelé důraz na dialog špiček kamenného a internetového obchodu. S tím souvisejí zejména témata vytváření zákaznického zážitku, propojování kamenného a internetového obchodu a v neposlední řadě pak právě probíhající konsolidace našeho e-Commerce.
Program Summitu, zveřejněný v těchto dnech, přivádí více než stovku expertů a manažerů, kteří budou diskutovat dopady technologické revoluce na poptávkovou i nabídkovou stranu trhu. Velký prostor bude věnován vizím a prognózám rozvoje obchodu. Východiskem bude úvodní prezentace Petry Průšové a Bronislava Kvasničky z výzkumné skupiny Kantar. Ta představí změny nákupního chování, související s „propojeným životem“. Noví zákazníci vyžadují nový marketing. O tom, jaké jsou jeho hlavní parametry, bude na Retail Summitu 2017 mluvit digitální marketér Tim Mason z britské firmy Eagle Eye Solutions. Konkrétní dopad měnícího se tržního prostředí na další rozvoj našeho obchodu pak osvětlí Tomáš Drtina a Zdeněk Skála z GfK, a to na základě zbrusu nové prognózy Retail Vision 2020, vycházející z expertních rozhovorů s klíčovými hráči českého trhu.
Zásadním tématem Summitu budou inovace měnící nákupní chování i obchod. Co nového se chystá, se účastníci dozvědí z řady zásadních přednášek. Roman Janovič (CISCO) a Michal Tomčík (Pygmalios) ve společné prezentaci vysvětlí, jak internet věcí a další technologické inovace zásadním způsobem obohatí možnosti poznání a pochopení spotřebitele. Stanislav Zrcek (Wincor Nixdorf) pak představí koncept propojeného obchodu, který umožňuje naplnit poptávku spotřebitelů po nákupu “kdekoliv, kdykoliv a jakkoliv“.
Retail Summit ve svém 23. ročníku dále posílí charakter platformy, na které se scházejí různé typy hráčů na trhu. V chystaném programu je pak zvláště akcentován dialog špiček kamenného a internetového obchodu. Lze očekávat, že v tomto směru budou zejména rezonovat témata vytváření zákaznického zážitku, propojování kamenného a internetového obchodu a v neposlední řadě pak právě probíhající konsolidace našeho e-Commerce. K té se vyjádří jedna z klíčových postav tohoto procesu, Jitka Dvořáková z nově vytvořené Mall Group. Retail Summit 2017 bude současně hostit i velký počet zástupců malých a středních obchodních firem, neboť ve vazbě na jeho termín proběhne v Congress Hotelu Clarion i seminář o EET, připravený ministerstvem financí. Místopředseda vlády Andrej Babiš kromě toho vystoupí v hlavním plenárním programu Summitu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI