Veletrh v Paříži se blíží

Již 36. ročník Veletrhu franšíz ve francouzské metropoli potrvá od neděle do středy 22. března 2017. Na výstavišti Porte de Verseilles se během 4 dnů představí více než 530 vystavovatelů z celého světa. Patří mezi ně také národní a mezinárodní asociace z celé Evropy, i odborníci v oblasti franšízingu. Svou velikostí se FRANCHISE EXPO PARIS řadí mezi největší franšízové akce na světě. Podle odhadů by výstavu mělo navštívit letos více než 35 tisíc návštěvníků, loni jich bylo celkem kolem 50 tisíc.
Oficiálním a mediálním partnerem této akce je také český portál věnovaný franšízingu Franchising.cz a magazín o podnikání Vlastní firma FRANCHISING. Poradenská společnosti PROFIT system, která je vydavatelem a obou médií, se veletrhu účastní každoročně i jako vystavovatel a mezinárodní poradce. Díky tomu mohou čtenáři portálu a partneři získat volný vstup na tuto akci. Bližší informace získáte také v redakci portálu Franchising.cz.
Česko bude reprezentovat koncept inspirovaný Pevností Boyard
Letos by se veletrh měl orientovat především na nové franšízové koncepty, stejně tak by se v Paříži měly poprvé představit i některé země. Mezi nováčky bude patřit i český franšízový koncept QuickGame, inspirovaný televizními soutěžemi a show. "QuickGame funguje u nás úspěšně již půl roku, proto chceme zkusit expandovat do zahraničí. Rádi bychom obsadili každé velké město v Evropě," říká marketingový a obchodní manažer Michal Rejka. Na veletrhu bude značku prezentovat stánek s projekcemi a virtuální prohlídkou.
Například Maltu bude v Paříži zastupovat mladý koncept Sanondaf, který se zabývá hubením parazitů, škůdců, i bakterií ve zdravotnických zařízeních, restauracích, ale i dalších objektech. Poprvé se představí i Řecko, a to s konceptem Pink Woman, jenž se orientuje na prodej mladistvého ženského módního textilu.
Franšízy QuickGame zprostředkovávají klientům týmové (nikoliv únikové) hry, při nichž se testuje jejich fyzická i psychická odolnost. Překonat přitom musí 11 výzev, které jsou součástí tématických jeskyní, vše je samozřejmě řízeno elektronicky.
Za Spojených států do Paříže míří 16 značek jako Experimax, Papa Johns, Skechers a EmbroidMe. Španělských značek bude na veletrhu představeno 12 (Artespanol, paellu & Tapas, Llaollao a Refresh), Dánsko zastoupí 4 kultovní koncepty BoConcept, Bang & Olufsen, a Vero Moda. Na 29 firem přijede pak z Itálie, mezi nejznámější patří třeba Illy Caffe, Old Wild West, Ireplace, a Geox.
Že se účast podnikatelům na veletrhu franšíz vyplatí, ukázaly loni v Paříži kromě osobních zkušeností i statistiky. Na 75 % vystavovatelů uzavřela přímo na veletrhu přímou dohodu s kandidátskými společnostmi, která vedla k vytvoření či rozvoji franšízové sítě. Organizátoři veletrhu letos avizují také uspořádání kolem 100 odborných konferencí a seminářů. V České republice se příznivci franšízingu mohou těšit na další ročník Veletrhu franchisingu, který se bude konat ve dnech 14. - 15. listopadu 2017 v rámci Summitu Týdne podnikání.
PŘEČTI ČLÁNKY

Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Zajímají vás nové franšízové koncepty? Určitě navštivte Franchise Expo 3. dubna 2025 v Budapešti.
Stárnutí evropské populace zvyšuje poptávku po službách péče o seniory. Franšízingové příležitosti vznikají i v tomto oboru. U nás zatím na trhu chybí.
Volný čas po práci pro většinu lidí znamená příjemné aktivity, zároveň je to také podnikatelská příležitost. Franšízová síť Regatta to naučila už přes 250 franšízantů v Evropě.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI