Nová cena pro české firmy
Tuzemské firmy dosahují čím dál větších úspěchů jak na domácím trhu, tak i ve světě. A právě proto se Agentura Helas ve spolupráci s odborným garantem, mezinárodní společnost CRIF – Czech Credit Bureau, rozhodla tyto firmy ocenit. Vzniká tak podnikatelský prostor, ve kterém budou sdruženy výhradně české firmy podnikající transparentně s výbornými ekonomickými výsledky a vynikajícím ratingem a scoringem. Tento nový projekt volně navazuje na Ocenění českých podnikatelek.
„Vidím skvělé české podnikatele a podnikatelky. České firmy, které zvládly překonat práh České republiky. Ať již fyzicky tím, že působí v různých zemích světa a exportují služby a produkty, nebo mentálně, kdy svými nápady a know how ovlivňují podnikání ve světě. Majitele, kteří se odhodlali jít za svojí vizí a ne jen za svými obchodními výsledky. Tyto firmy jsme se rozhodli ocenit a představit jejich úspěch,“ vysvětluje důvod založení tohoto projektu majitelka Agentury Helas Helena Kohoutová s tím, že cílem Ocenění Českých Lídrů je stát se inspirací pro novou generaci podnikatelů. Díky analýze odborného garanta v letoším roce odpovídá kriétiím Lídrů více jak 1300 společností.
Do projektu je společnost nominovaná na základě analýzy veřejně dostupných údajů všech společností v České zpracovaných odborným garantem. Předpokladem je dostupnost závěrek za rok 2014 a 2015 iRating ve stupních 1 - 11. Součástí registrace je zodpovězení otázek a poskytnutí ekonomických výsledů posledního období (tj. rok 2016). Společnosti dále musí splňovat pravidlo 100% českého vlastnictví a českého občanství majitelů, pravidlo ročního obratu 200 milionů korun a výše bez omezení, minimálního počtu 50 a více zaměstnanců a v neposlední řadě mají podvojné účetnictví nejméně po dobu čtyř let.
„Všichni si uvědomujeme, že hospodářství v České republice bude tak úspěšné, jak se bude dařit zejména českým podnikatelům budovat a rozvíjet své firmy a jak budou schopni uplatňovat své výrobky a služby nejen na domácím trhu, ale také v zahraničí. Kritéria soutěže Ocenění českých lídrů jsou proto nastavena tak, abychom na jejich základě dokázali vybrat a ocenit ty nejlepší z českého byznysu,“ doplnil Pavel Finger, místopředseda představenstva společnosti CRIF – Czech Credit Bureau.
Podnikatelé nyní mají možnost podávat přihlášky do 19. dubna. Generálním partnerem Ocenění Českých Lídrů je společnost Vodafone. Mediálním partnerem je pak i portál Franchising.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Jednotná značka napříč sítí
/27.11.2025
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Barefoot obuv se těší stále většímu zájmu. Značka Be Lenka na to reaguje novým franšízovým modelem a otevírá cestu k podnikání ve větších městech.
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Extra Services umožňuje zájemcům vyzkoušet si spolupráci bez rizika. Začít mohou jako partneři a až poté přejít na plnohodnotnou franšízu.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
McDonald’s stále rozšiřuje síť restaurací. V lednu otevřela dveře zákazníkům nová pobočka v pražském Karlíně. Jak těžké je stát se franšízantem této značky?
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI