Bez vody a bez nákladů

Takřka nulové zařizování na úřadech, možnost vybrat si mobilní verzi konceptu, která nevyžaduje náročnou vstupní investici, kompletní školení, unikátní patentované čisticí přípravky. To jsou pouze některé výhody spolupráce se značkou No-H2O. Koncept biologicky šetrných myček automobilů vymyslel v roce 2007 v Irsku atumobilový závodník Emmet O’Brien. V roce 2015 vznikla distribuce pro Českou republiku a o rok později byla prodána česká master franšíza.
Loni v létě společnost No-H2O spustila první flotily mobilního mytí, takže si zákazníci mohou služby objednat až domů. Zatím je pokryto celé území Prahy. Současně společnost zahájila provoz první mobilní aplikace na mobilní mytí automobilů v zemi. Franšízanti konceptu mají v průměru měsíční příjem kolem 30 tisíc korun. Příjem mají jak ze služeb, tak z prodeje mycích prostředků a dalších produktů i skrze e-shop.
Z Prahy i do krajských měst
Pražská společnost No-H2O nabízí tři možnosti spolupráce. Stacionární myčka je vhodná pro garážové domy, byznysová a kancelářská centra, obchodní centra, a je určená pro celoroční provoz. Sezónní myčka se hodí ideálně pro venkovní umístění, její výhodou je v případě potřeby jednoduché přemístění. Aktuálně nejpopulárnější mobilní verze myčky umožňuje služby provozovat doma u zákazníků, a vyžaduje opět celoroční obluhu a provoz.
Náklady na pobočku se podle zástupce konceptu Radka Řechky liší podle zvoleného typu provozovny. V případě stacionární myčky jde o částku asi 250 tisíc korun bez DPH, obsahuje ale i potřebný materiál na 1. měsíc provozu. Varianta mobilního mytí stojí okolo 145 tisíc korun. Nezahrnuje přitom dopravní prostředek, který je možné získat prostřednictvím centrály na operativní leasing. Podle Řechky by se koncept měl postupem času objevit také v krajských i menších městech.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...