Od dopisů k vlastní poště
Za uplynulý rok převedla na smluvní partnery celkem 149 provozoven. Každou desátou poštu v České republice tak již provozuje smluvní partner. Od loňského září mezi ně patří také podnikatelka Kateřina Štroblová. Budovu od České pošty odkoupilo město, ktreré od nové majitelky požaduje za pronájem pouze symbolické peníze.
Kateřina Štroblová má však více živností, podniká také v nedaleké Plzni. K poštovnictví má dlouholetý vztah. „Moje máma doručuje mnoho let v Plzni a také já jsem tam trávila prázdniny. Moc jsem to tehdy ale ráda neměla a nikdy mě nenapadlo, že bych se tomu jednou věnovala. Moje kamarádka je ale vedoucí Přeštické pošty a jednoho dne přišla s nabídkou, jestli nechci provozovat poštu Partner. Ta myšlenka, že by byla pošta moje, se mi líbila,“ vysvětluje Štroblová.
Samostatný Partner je Horšická pošta ale až od letošního března. „Do té doby jsem neměla úplně všechny služby a občas jsem musela lidi odkazovat jinam. Teď už je to ale jiné a ráda bych, kdyby našich služeb využívali i lidé z okolí,“ dodává Štroblová. Prozatím vede poštu Partner sama, na období letních prázdnin plánuje zařídit i záskok. Většina místních obyvatel přijala zprávu o nové poště s nadšením.
„Dříve se hodně často měnila provozní doba a lidé z toho byli docela zmatení. Dnes máme otevřeno v pondělí a ve středu od dvou do pěti a po zbytek týdne od osmi do jedenácti. Rádi k nám jezdí i lidé z Přeštic,“ říká Kateřina Štroblová. „Nemám pocit, že by provozování pošty Partner bylo nějak složité. Trochu více času mi zabere uzávěrka, ale dá se to všechno zvládnout,“ uzavírá.
PŘEČTI ČLÁNKY
Naše franšízy chybí v podstatě všude
/24.03.2025
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...