Hotely, které zdobí minulost

Firma Mercure byla na základě aktuálního spotřebitelského průzkumu zařazená mezi 10 nejlepších polských značek na trhu. Co hotely původně francouzské sítě Mercure odlišilo od konkurence? Osobní přístup k zákazníkovi a personalizované služby, či schopnost empaticky řešit specifická zákaznická přání. "Mercure je značka, která v sobě kombinuje sílu celosvětové firemní sítě a místního ducha. Hostům mají naše hotely poskytovat komfort a nezapomenutelný přátelský zážitek," říká Luc Gesvret, viceprezident prodeje, marketingu a distribuce Accor Hotels v Polsku.
V rámci projektu Accor Hotels prý každý hotel vypráví specifický příběh svého regionu, města nebo země. Ideálním příkladem je podle Gesvreta hotel Mercure Krakow Old Town. Moderní design a zařízení hotelů v síti vždy vychází z místní kultury a tradice - nabízejí ubytování v centrech měst, na břehu moře i na horách, turistům i obchodním cestujícím. Spolupráce s místními hoteliéry umožňuje konceptu garantovat kvalitu i emoce, které k cestování a zážitkům patří, tvrdí mezinárodní vedení Accor. Master-franšízantem skupiny Accor je polská společnost Orbis, zodpovědná za rozvoj v 16 zemích střední, východní a jihovýchodní Evropy.
Záruka kvality a bezpečí na cestách
Kromě ČR má na starosti také Slovensko, Chorvatsko nebo Srbsko. Accor Hotels franšízové řešení se snaží vyhovět v ČR potřebám nezávislých hoteliérů na celostátní úrovni. Noví franšízanti se stanou například součástí "best-in-class" rezervačního systému, který generuje téměř 50 % tržeb. K dispozici jim bude také Le Club Accorhotels věrnostní program s 18 miliony členy. K dalším výhodám spolupráce patří i podpora franšízantů formou školení, či možnost navázání spolupráce s nadnárodními subjekty.
Díky vstupu do sítě mohou provozovatelé hotelů poskytovat hostům všeobecně očekávané standardy kvality a bezpečnosti. Největší důraz se proto při výběru nových franšíz Accor Hotels klade na místo a vybavení jednotlivých hotelů. Centrála provádí i technický audit, kdy klíčový je stav a počet pokojů a příležitost pro další rozšiřování. Umožňuje také využít flexibilnější formu spolupráce pro hoteliéry, kteří design svého hotelu měnit nechtějí. Accor Hotels nyní v ČR spravuje 8 hotelů (v Praze, Ostravě, Plzni a Olomouci).
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...