Efektivní podnikání v prádelně

Efektivní a jednoduché podnikání nabízí společnost Laundrysys, která v České republice provozuje značku samooblužných prádelen Speed Queen. Franšízant neplatí licenční poplatky. Na svá bedra bere ale financování celého podniku, tedy stavební úpravy vybraného místa i vybavení prádelny. Firma je ochotná pomoci při domlouvání úvěru u banky, a v případě potřeby ručit svým jménem za franšízanta. Výše investice do franšízy Speed Queen se pohybuje v rozmezí od jednoho do 1,8 milionu korun v závislosti na velikosti prádelny a rozsahu stavebních úprav. Návratnost investice je ovlivněna mnoha faktory, obvykle se pohybuje okolo 3 let.
Speed Queen nově otevřela 2 pobočky v Praze, v jejím případě není nijak omezený výběr lokality. Centrála nezaručuje ani územní exkluzivitu. Například v Plzni jsou tak umístěné 2 prádelny Speed Queen, a obě prosperují. "Naše nejmenší prádelna je úspěšná ve městě s 60 tisíci obyvateli," říká majitel české licence pro prodej samooblužných praček Speed Queen Jiří Mach s tím, že další franšízanty na v ČR stále poptává.
Čistota alfou i omegou obchodu
Specikem celého oboru je náročnost na technické vybavení prádelen, i proto jsou také rozsáhlejší požadavky na výběr prostor jako takových. Centrála podle Macha nabízí pomoc i při sestavování podnikatelského plánu, či optimalizaci vyhledávání provozovny na internetu. Ta musí být veliká od 40 do 100 čtverečních metrů, přívod elektřiny 3 x 380 - 400V, možnost přívodu a odvodu vzduchu, a ideálně také plynovou přípojku. Podmínkou je i možnost parkování u prádelny.
Americká značka Speed Queen vznikla již v roce 1928, později se stala součástí koncernu na výrobu prádelenské techniky Alliance Laundry Systems (ALS). Ten v současnosti pokračuje v expanzi nejen ve Spojených státech, ale také v Evropě, na Středním Východě, v Africe a na rozvíjejících se trzích Dálného východu a Latinské Ameriky. Designové provozovny se projektují v USA na míru příslušnému místu, a udržovat se v nich musí především čistota, která je podle zakladatelů konceptu alfou a omegou celého obchodu pod značkou Speed Queen. Servis praček zajišťuje franšízantům poskytovatel licence.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...