Hledáte inspiraci?

Franchise Expo ve Varšavě je největší franšízovou událostí ve střední a východní Evropě. Je to ideální místo pro výměnu kontaktů a setkání s potenciálními obchodními partnery. Je také vynikající příležitostí pro franšízové společnosti, aby se setkali s potenciálními franšízanty a rozvíjeli své podnikání. Návštěvníci Expo jsou hlavně podnikatelé a majitelé malých a středních podniků, kteří hledají dobré podnikatelské možnosti na principu franšízingu.
V letošním roce bude Franchise Expo shromáždit 7 000 návštěvníků a 200 franšízových značek s investiční částkou od několika tisíc do více než jednoho milionu EUR. Akce bude probíhat ve 13 sálech Paláce kultury a vědy ve Varšavě.
"Franchise Expo je povinnou událostí pro franšízory, kteří hledají partnery. Je také dobré být zde, pokud se chcete postarat o image vaší společnosti na franšízovém trhu," - říká Grzegorz Karmowski, ředitel oddělení rozvoje Nest Bank.
Největší zastoupení na Franchise Expo ve Varšavě mají již tradičně gastronomické franšízy. Organizátoři očekávají více než 60 značek, většinou restaurací, jako jsou McDonald’s, Burger King, Salad Story, Telepizza, Kebab King, Sušenky, Dominos Pizza, Mr. Kebab, New York Pizza. Očekává se také mnoho značek zmrzliny a kaváren, jako např. Carte Dor, Chop thajská zmrzlina, Bonano, Lodolandia, Mangatto, Marsjano, Coffeeloffee, Coffee Feel, tak! Káva atd.
Prodejny potravin jsou mezi návštěvníky také populární. V letošním roce představí své podnikání značky jako Carrefour, Delikatesy Centrum, Groszek, Intermarche, Żabka a další. Podnikatelé se zájmem o finanční a pojistné koncepce naleznou nabídky účetních kanceláří PZU, Superpolisa, Credit Agricole, Eurobank, Getin Noble Bank, Nest Bank a Daňové správy. Mezi vystavovateli budou také zástupci realitního trhu, včetně Dom Development, Metrohouse a Nieruchomości Północ. Na franchisingu Expo ve Varšavě budou vystavovat řada mezinárodních značek, například koncepty z USA, Austrálie, Indie, Albánie, Běloruska, Nizozemska, Spojeného království, Španělska, Rumunska, Slovenska a Ukrajiny.
Organizátorem akce je mezinárodní poradenská společnost PROFIT system®. Česká pobočka společnosti je rovněž hlavním organizátorem Veletrhu FRANCHISINGU 2017, který se uskuteční v Praze 15. listopadu ve Slovanském domě.
Čtenáři portálu Franchising.cz, kteří chtějí získat volnou vstupenku na Franchise Expo ve Varšavě mohou kontaktovat redakci na emailu redakce@franchising.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY

Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
VPO Protivanov nabízí rozjet byznys bez licenčních poplatků. Partneři těží z podpory, know-how i exkluzivity v regionu.
Bez energie a úsilí by nebylo úspěšného podnikání ani v případě franšízingu. Před finálním rozhodnutím byste se měli zamyslet. Na co vše si dát pozor?
Franšízová síť Original Barber Shop má už přes 60 provozoven a dál expanduje. Franšízantům nabízí tři možnosti spolupráce.
Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Češi zakládají živnosti a firmy rekordním tempem. První pololetí roku 2025 přineslo nejvíc podnikatelských startů za poslední roky. Jaký dopad má tento trend na franšízing v Česku?
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI