Hledáte inspiraci?
Franchise Expo ve Varšavě je největší franšízovou událostí ve střední a východní Evropě. Je to ideální místo pro výměnu kontaktů a setkání s potenciálními obchodními partnery. Je také vynikající příležitostí pro franšízové společnosti, aby se setkali s potenciálními franšízanty a rozvíjeli své podnikání. Návštěvníci Expo jsou hlavně podnikatelé a majitelé malých a středních podniků, kteří hledají dobré podnikatelské možnosti na principu franšízingu.
V letošním roce bude Franchise Expo shromáždit 7 000 návštěvníků a 200 franšízových značek s investiční částkou od několika tisíc do více než jednoho milionu EUR. Akce bude probíhat ve 13 sálech Paláce kultury a vědy ve Varšavě.
"Franchise Expo je povinnou událostí pro franšízory, kteří hledají partnery. Je také dobré být zde, pokud se chcete postarat o image vaší společnosti na franšízovém trhu," - říká Grzegorz Karmowski, ředitel oddělení rozvoje Nest Bank.
Největší zastoupení na Franchise Expo ve Varšavě mají již tradičně gastronomické franšízy. Organizátoři očekávají více než 60 značek, většinou restaurací, jako jsou McDonald’s, Burger King, Salad Story, Telepizza, Kebab King, Sušenky, Dominos Pizza, Mr. Kebab, New York Pizza. Očekává se také mnoho značek zmrzliny a kaváren, jako např. Carte Dor, Chop thajská zmrzlina, Bonano, Lodolandia, Mangatto, Marsjano, Coffeeloffee, Coffee Feel, tak! Káva atd.
Prodejny potravin jsou mezi návštěvníky také populární. V letošním roce představí své podnikání značky jako Carrefour, Delikatesy Centrum, Groszek, Intermarche, Żabka a další. Podnikatelé se zájmem o finanční a pojistné koncepce naleznou nabídky účetních kanceláří PZU, Superpolisa, Credit Agricole, Eurobank, Getin Noble Bank, Nest Bank a Daňové správy. Mezi vystavovateli budou také zástupci realitního trhu, včetně Dom Development, Metrohouse a Nieruchomości Północ. Na franchisingu Expo ve Varšavě budou vystavovat řada mezinárodních značek, například koncepty z USA, Austrálie, Indie, Albánie, Běloruska, Nizozemska, Spojeného království, Španělska, Rumunska, Slovenska a Ukrajiny.
Organizátorem akce je mezinárodní poradenská společnost PROFIT system®. Česká pobočka společnosti je rovněž hlavním organizátorem Veletrhu FRANCHISINGU 2017, který se uskuteční v Praze 15. listopadu ve Slovanském domě.
Čtenáři portálu Franchising.cz, kteří chtějí získat volnou vstupenku na Franchise Expo ve Varšavě mohou kontaktovat redakci na emailu redakce@franchising.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Jednotná značka napříč sítí
/27.11.2025
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Barefoot obuv se těší stále většímu zájmu. Značka Be Lenka na to reaguje novým franšízovým modelem a otevírá cestu k podnikání ve větších městech.
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Extra Services umožňuje zájemcům vyzkoušet si spolupráci bez rizika. Začít mohou jako partneři a až poté přejít na plnohodnotnou franšízu.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
McDonald’s stále rozšiřuje síť restaurací. V lednu otevřela dveře zákazníkům nová pobočka v pražském Karlíně. Jak těžké je stát se franšízantem této značky?
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI