Orbis rozšiřuje portfolio

Orbis, největší hotelový řetězec střední a východní Evropy, podepsal smlouvu o master-franšíze s hotelovou skupinou Adagio, které bylo dáno právo řídit a rozvíjet síť Apart-hotel pod značkami Mercure, Adagio Acces Adagio a Premium. Podle oficiálního prohlášení se licence týká osmi zemí střední a východní Evropy - mezi nimi jsou Polsko, Česká republika, Maďarsko, Rumunsko, Srbsko, Estonsko, Litva a Lotyšsko.
Podpisem smlouvy Orbis získá přístup k celému know-how skupiny Adagio, k jejímu podnikání, službám a podpoře. Jako držitel master franšízy, polská skupina má právo na rozvoj sítě v hotelu jak svými silami, tak i řízením a poskytováním sub-franšízových smluv, což znamená, že licence nebo jednotlivé franšízy mohou poskytovat třetím stranám - podnikatelům, investorům a hoteliérům ze zemí, na něž se vztahuje master licence.
Smlouva Master Franchise byla podepsána na dobu 15 let s možností prodloužení o dalších pět let.
Apart-hotel Adagio byl založen v roce 2007 jako společný podnik dvou hotelových skupin Pierre & Vacances Centre Parcs a AccorHotels. "Adagio je nejlepší volbou pro ty, kteří usilují o pohodlí bytu, ale se všemi hotelovými službami pro maximální pohodlí. Jedná se o výkonnou značku, která nabízí prostor pro život v hotelových pokojích. Perfektní řešení pro střednědobé nebo dlouhodobé pobyty. Nové značky v portfoliu Orbis, Adagio otevírá nové obzory v naší rozvojové strategie," řekl Gilles CLAVIA, předseda představenstva a generální ředitel Orbis SA.
"Východní Evropa je významným doplňkem naší sítě. Velké množství našich současných firemních klientů má obrovskou potřebu ubytování v této části Evropy. Jsme potěšeni, že naše značka bude představovat Orbis, jako největší hotelový řetězec v Polsku a ve východní Evropě, " řekl Karim Malak, zástupce generálního ředitele skupiny Adagio.
Adagio nabízí apartmány od ekonomických až po luxusní a je známá kombinací nejlepších vlastností apartmánu - komfort, autonomie, prostornost - s hotelovými službami.
V současné době Orbis provozuje síť 117 hotelů, je strategickým partnerem a jediným majitelem franšíz pro značky francouzské hotelové skupiny AccorHotels. Má právo rozvíjet síť hotelů pod značkami Sofitel, Pullman, M Gallery, Novotel, Mercure, Ibis, Ibis style a Ibis budget v 16 zemích střední a východní Evropy, včetně České republiky, Slovinska, Chorvatska, Srbska, Makedonie, Bosny a Hercegoviny.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...