Pod ochranou detektivů

Detektivní služby, správu a odkup pohledávek, ochranu ekonomických zájmů podnikatelských subjektů, krizová řešení firem, V.I.P. ostrahu majetku a osob, či konkurenční zpravodajství nabízí v Česku již více než 10 let společnost Info Detective Company, nováček v našem Katalogu franšíz. Značka má v tuto chvíli v síti první franšízovou pobočku, kterou otevřela v Krnově. Vlastní kanceláře provozuje v Praze, Ostravě a Opavě. Zájemcům nabízí aktuálně jedinečnou možnost otevřít si vlastní oblastní kancelář v regionu, a všem franšízám garantuje výhradní územní exkluzivitu.
"Franšízanti Info Detective Company působí zpočátku vždy na manažerském postu ve vlastní expozituře a jejich práce zahrnuje styk s novými zákazníky, budování zákaznické sítě v regionu, a prezentaci poskytovaných služeb až po uzavření příkazní smlouvy se zákazníkem. Poté zakázku převezmeme a uskutečníme," vysvětluje ředitel společnosti David Andreas Holub. Franšízant by proto měl umět především komunikovat se zákazníky, a mít alespoň základní povědomí o podnikatelském prostředí. "Samozřejmě se pozice bude postupně vyvíjet, získá zkušenosti, různá školení v oboru a bude mít možnost se také na realizaci zakázek podílet. Možnost osahat si to v praxi je do budoucna pro vedení vlastní expozitury to nejlepší," dodává šéf detektivní společnosti.
Nejlepší motivací jsou vysoké provize ze zakázek
Není přitom nutné mít zkušenost v oboru, je ovšem žádoucí chápat podstatu detektivní práce tak, aby ji franšízant mohl sám prezentovat. "Všechno se dá naučit, jen je třeba chtít, mít neustálou motivaci. Naše franšíza není v žádném případě pro lidi, kteří preferují práci v kanceláři. Pravidelný osobní styk s klientem je nutný," říká David Andreas Holub. Uchazeči o franšízu tak musí být především flexibilní, musí mít chuť učit se novým věcem a umět sdílet informace. Důležitou povahovou vlastností je podle něho také "trocha empatie". Jen tak dokáže franšízant totiž pochopit potřeby klienta, a vnímat svět jeho očima. "Zároveň si musí ale zachovat svůj vnitřní nadhled. Umět vybalancovat tyto dvě polohy je opět otázkou praxe," vysvětluje Holub.
Nejlepší motivací pro vstup do sítě je podle Holubových slov možnost vysokých provizí a výdělků. Potřebná počáteční investice je asi půl milionu korun, uchazeč musí mít minimálně středoškolské vzdělání, musí být bezúhonný, a vlastnit platný řidičský průkaz skupiny B. Vstupní investice zahrnuje franšízový poplatek, vybavení kanceláře a marketingovou podporu. Centrála nabízí možnost zajistit osobní vozidlo. Detektivní práce často vyžaduje právní podporu. Info Detective Company proto spolupracuje s advokáty v ČR, ale i v zahraničí, a tuto podporu získává také franšízant. Speciální pracovní podmínky řeší firma v rámci franšízy formou kooperace. Zajišťuje v síti jak technickou podporu, tak i oblast lidských zdrojů.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...