Franšíza, která obléká muže

Dbáme na vhodný výběr prostor, protože to je ta opravdu nejdůležitější část, a pomáháme se zařízením obchodu tak, aby byl vybaven vkusně a prakticky, ujišťuje vedení Repablo.
Čtvrtek
23.11.2017
Značka pánské módy Repablo nepožaduje poplatky, franšízanti investují jen do pobočky. Spolupráci nabízí i multibrandovým prodejnám.
 

Na muže, kteří chtějí mít svůj vlastní styl, se orientuje značka pánské módy Repablo. Její doménou jsou aktuální trendy pro každodenní nošení i výjimečné události a neobvyklé kombinace barev i materiálů. Na návrzích oděvů se podílejí specialisté, a nejsou produktem hromadné výroby, tudíž slibují svému nositeli i jistou výjimečnost. Ve většině obchodů navíc nechybí pánský koutek, kde Repablo nabízí občerstvení, kávu, či skleničku kvalitního rumu. Společnost se tak snaží pečovat i o muže, kteří nemají nákupy oblečení příliš v lásce, a návštěvu obchodu jim proto chce co nejvíce zpříjemnit.

"Nyní hledáme franšízanty především v Praze, Hradci Králové, Pardubicích, Liberci, a dalších větších městech. Celkem bychom rádi svou síť rozšířili na asi 20 až 25 obchodů po celé ČR," říká majitel firmy Petr Macháč. Repablo všem franšízantům garantuje územní exkluzivitu, velikost oblasti je daná specifikami daných lokalit, a je závislá také na modelu obchodní spolupráce. Jednotlivé prodejny tak mohou mít rozdílné podmínky, což se týká především multibrandových obchodů, které by rády zahrnuly do stávajícího sortimentu oblečení značky Repablo.

Košile hrají prim

Ideální jsou pro partnerskou spolupráci podle Macháče především prodejny s pánskou módou a konfekcí, ale také obchody s dámským oblečením, kde se nelépe prodávají podle jeho zkušeností především pánské košile. Na ty se Repablo ostatně specializuje, v původních návrzích jsou proto jednotlivé modely propracovány do posledního detailu. Kombinovat lze Repablo ale též například s pánskou obuví. Dvakrát ročně firma představuje novou kolekci, vzorky jsou pro obchodní partnery vždy k dispozici skladem, tudíž nemusí mít zásoby přímo na obchodě, ale mohou jej doobjednávat podle zájmu.

Vhodná jsou pro obchod Repablo obchodní centra i frekventované ulice. Počáteční investice se odhaduje na 80 až 250 tisíc korun. Franšízanti neplatí vstupní ani licenční poplatky, investují tudíž pouze do stavby a vybavení prodejny. "Jsme si naprosto jisti kvalitou nabízeného zboží, a profitujeme tak pouze z velkoobchodní marže za prodané oděvy. Nepotřebujeme proto již žádné pravidelné franšízové poplatky na udržení stabilního chodu celé sítě," dodává Petr Macháč. Franšízor nabízí kromě jiného výrobu nábytku na míru, přístup do webového katalogu, či reklamní materiály ve formě katalogů s každou novou kolekcí.


Populární na fóru

Köp / få billig fentanyl online utan recept,

Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...

1 komentář(e)
posledni 28.11.2024
Jedinečnost z druhé ruky

Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...

1 komentář(e)
posledni 17.01.2019
Malá velikost, velký zákazník

Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186

1 komentář(e)
posledni 12.03.2018
Oblečení s vlastním stylem

Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx

1 komentář(e)
posledni 16.04.2016
MZGZ neúčtuje

Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz  

1 komentář(e)
posledni 18.06.2015
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu

Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...

1 komentář(e)
posledni 17.03.2015
Luxus z jihu

lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz

1 komentář(e)
posledni 12.02.2015
Z Loun do Karlových Varů

I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.

1 komentář(e)
posledni 05.03.2012