TEPfactor jde do světa

Společnost TEPfactor, která provozuje zábavní centra ve stylu slavné televizní show Pevnost Boyard, připravuje na tento rok expanzi do zahraničí i rozšíření počtu svých poboček v České republice. V současné době společnost vlastní a provozuje českou pobočku v Chotilsku na Slapech, ve výstavbě je Dubaj, a na konci léta by měla přibýt Varšava. Firma prošla během podzimu v přípravách na expanzi celkovou restrukturalizací, jejímž cílem bylo zefektivnit procesy, maximálně využít potenciální synergie, sjednotit značku a její prezentaci pro veřejnost. Od podzimu se tak značka přejmenovala na TEPfactor (původně TEPfaktor).
Vzhledem k zájmu o koncept TEPfactor, který začali projevovat potenciální zahraniční partneři, a který také prezentace firmy vzbudila na Franchise Expo v Paříži, se firma rozhodla pro další expanzi. „Naše adrenalinová a napínavá týmová hra pro rodiny i firmy vzbuzuje velký zájem v zahraničí. První lokací, kam se náš koncept rozšíří, je Dubaj. V současné době jsme již ve fázi stavebních příprav a do Dubaje již dorazily kontejnery s potřebným vybavením. Naše centrum bude stát v prestižní a trendy lokalitě Jumeirah Beach Residence v oblasti Dubai Marina, kam obyvatelé Dubaje i turisté míří za zábavou, do nespočetných restaurací, nebo na krásnou veřejnou pláž,“ řekl Jan Daneš, ředitel TEPfactor. Brány centra by se podle plánu měla otevřít na počátku roku 2018.
Kromě Dubaje se v současné době jedná o vhodné lokalitě ve Varšavě, a společnost je již ve finálních fázích jednání o pronájmu prostor v rámci jednoho z předních varšavských obchodních center. V plánu je otevřít tuto pobočku na konci letošního léta. Společnost také jedná s dalšími zájemci o franšízu nebo joint venture z Německa, Itálie, Švýcarska a Španělska.
Kromě zahraničí se společnost soustředí také na své aktivity v České republice. Zábavní centrum v Chotilsku bylo nově upraveno a rozšířeno a pro návštěvníky jsou připraveny nové úkoly v rámci hry, ale také lepší možnosti ubytování a stravování. „V Mikulově vlastníme pozemek a po otevření poboček v Dubaji a Varšavě povede naše úsilí právě sem,“ řekl Jan Daneš. „Doufáme, že 2. pobočku v České republice začneme budovat ještě před koncem roku 2018. Vidíme zde velký potenciál, protože pobočka bude strategicky usazena mezi tři velká města, Brno, Bratislavu a Vídeň.“ Zábavní centrum, které vlastnila v Praze Malešicích, nedisponovalo dostatečně velkými prostory, a proto se společnost rozhodla použít jeho vybavení pro pobočky v zahraničí.
Jako formu financování dalších aktivit v České republice si společnost vybrala dluhopisy, díky kterým je možné stát se součástí plánu na vytvoření nového zábavního centra v Mikulově. Firma předpokládá, že v roce 2020 bude mít moravský projekt roční obrat 20 milionů Kč. Pro dluhopisy TEPfactor2. nabízí společnost úrok 7 % ročně, splatnost uvádí tři roky. „Adrenalinová zábava je moderní záležitostí pro jednotlivce i velké korporace, stává se tím pádem zajímavou investiční příležitostí. Podnikové dluhopisy jsou oblíbenou a stále častěji vyhledávanou cestou, jak získat potřebné finance na firemní růst. A pro veřejnost jde o smysluplný způsob, jak lépe vydělat na svých úsporách,“ řekl Jan Daneš.
PŘEČTI ČLÁNKY

Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
V nejbližších třech letech franšízová síť chystá rebranding na 1000 čerpacích stanicích v 7 zemích, včetně Česka.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI