Za franšízami do Paříže

Již 37. ročník Veletrhu franšíz ve francouzské metropoli potrvá od 25. do 28. března 2018. Na výstavišti Porte de Verseilles se během 4 dnů představí na 550 vystavovatelů z celého světa. Patří mezi ně také národní a mezinárodní asociace z celé Evropy, i odborníci v oblasti franšízingu. Svou velikostí se FRANCHISE EXPO PARIS řadí mezi největší franšízové akce na světě. Podle odhadů organizátorů by výstavu mělo navštívit letos více než 35 tisíc návštěvníků.
Oficiálním a mediálním partnerem této akce je také český portál věnovaný franšízingu Franchising.cz a magazín o podnikání Vlastní firma FRANCHISING. Poradenská společnosti PROFIT system, která je vydavatelem a obou médií, se veletrhu účastní každoročně i jako vystavovatel a mezinárodní poradce. Díky tomu mohou čtenáři portálu a partneři získat zvýhodněný vstup. Bližší informace získáte také v redakci portálu Franchising.cz.
Že se účast podnikatelům na veletrhu franšíz vyplatí, ukázaly v Paříži i statistiky. Na 75 % vystavovatelů uzavřela přímo na veletrhu přímou dohodu s kandidátskými společnostmi, která vedla k vytvoření či rozvoji franšízové sítě. Organizátoři veletrhu letos avizují také uspořádání kolem 100 odborných konferencí a seminářů.
Česko bude opět zastupovat značka QuickGame
Veletrhu se zúčastní řada zemí a konceptů vůbec poprvé, patřit mezi ně bude Malta (Sanondaf), Rusko (Killfish), Nizozemsko (Fit 20, PaintBar), Lotyšsko (Nebe) a Řecko (Pink Woman). Českou republiku už podruhé zastoupí na veletrhu QucikGame. Franšízy konceptu QuickGame zprostředkovávají klientům týmové (nikoliv únikové) hry, při nichž se testuje jejich fyzická i psychická odolnost. Překonat přitom musí 11 výzev, které jsou součástí tématických jeskyní, vše je samozřejmě řízeno elektronicky.
Další stánky a značky budou v březnu v Paříži prezentovat USA, Kanadu, Itálii, Španělsko, Nizozemsko, Chorvatsko či Brazílii. Ze Spojených států jich přijede 16 (mezi nimi Experimax, Papa Johns, Skechers a Embroid Me), ze Španělska 12 (Artespanol, Paellas & Tapas, Llaollao a Refresh), z Itálie dokonce 29 (Illy Caffe, Old Wild West, Irene, Geox. Coincasa a další), a z Dánska čtyři (Bo Concept, Bang & Olufsen, Only a Vero Moda). Letos se v řadě odvětví objevují nové trendy a nové koncepty. Mezi nejdynamičtější patří maloobchodní prodej potravin a potravin, odvětví krásy, zdraví a fitness, a služby pro podniky a soukromé osoby.
Své know-how představí v Paříži také asi 60 gastronomických značek, nebudou chybět specialisté na hamburgery (Bchef, John Smith Subs, Bruegger, 231 East Street, Holly’s Diner) a bagely (Bagel Corner, Bagelstein), či mexickou kuchyni (O’Tacos a Nachos Mexican Grill). Mezi aktuální gastronomické trendy patří také takzvané "prémiové" podniky (Lucien & La Cocotte, La Côte et l’Arête) a značky podporující zdravou výživu (Jour, Dubble, Spok).
V případě jakýchkoliv dalších dotazů kontaktujte organizátory výstavy:
Elsa Anglade
Marketing & Communication Director
Phone : +33 (0)1 47 56 21 32
elsa.anglade@reedexpo.fr
PŘEČTI ČLÁNKY

Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Zajímají vás nové franšízové koncepty? Určitě navštivte Franchise Expo 3. dubna 2025 v Budapešti.
Stárnutí evropské populace zvyšuje poptávku po službách péče o seniory. Franšízingové příležitosti vznikají i v tomto oboru. U nás zatím na trhu chybí.
Volný čas po práci pro většinu lidí znamená příjemné aktivity, zároveň je to také podnikatelská příležitost. Franšízová síť Regatta to naučila už přes 250 franšízantů v Evropě.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI