Za franšízami do Paříže

Již 37. ročník Veletrhu franšíz ve francouzské metropoli potrvá od 25. do 28. března 2018. Na výstavišti Porte de Verseilles se během 4 dnů představí na 550 vystavovatelů z celého světa. Patří mezi ně také národní a mezinárodní asociace z celé Evropy, i odborníci v oblasti franšízingu. Svou velikostí se FRANCHISE EXPO PARIS řadí mezi největší franšízové akce na světě. Podle odhadů organizátorů by výstavu mělo navštívit letos více než 35 tisíc návštěvníků.
Oficiálním a mediálním partnerem této akce je také český portál věnovaný franšízingu Franchising.cz a magazín o podnikání Vlastní firma FRANCHISING. Poradenská společnosti PROFIT system, která je vydavatelem a obou médií, se veletrhu účastní každoročně i jako vystavovatel a mezinárodní poradce. Díky tomu mohou čtenáři portálu a partneři získat zvýhodněný vstup. Bližší informace získáte také v redakci portálu Franchising.cz.
Že se účast podnikatelům na veletrhu franšíz vyplatí, ukázaly v Paříži i statistiky. Na 75 % vystavovatelů uzavřela přímo na veletrhu přímou dohodu s kandidátskými společnostmi, která vedla k vytvoření či rozvoji franšízové sítě. Organizátoři veletrhu letos avizují také uspořádání kolem 100 odborných konferencí a seminářů.
Česko bude opět zastupovat značka QuickGame
Veletrhu se zúčastní řada zemí a konceptů vůbec poprvé, patřit mezi ně bude Malta (Sanondaf), Rusko (Killfish), Nizozemsko (Fit 20, PaintBar), Lotyšsko (Nebe) a Řecko (Pink Woman). Českou republiku už podruhé zastoupí na veletrhu QucikGame. Franšízy konceptu QuickGame zprostředkovávají klientům týmové (nikoliv únikové) hry, při nichž se testuje jejich fyzická i psychická odolnost. Překonat přitom musí 11 výzev, které jsou součástí tématických jeskyní, vše je samozřejmě řízeno elektronicky.
Další stánky a značky budou v březnu v Paříži prezentovat USA, Kanadu, Itálii, Španělsko, Nizozemsko, Chorvatsko či Brazílii. Ze Spojených států jich přijede 16 (mezi nimi Experimax, Papa Johns, Skechers a Embroid Me), ze Španělska 12 (Artespanol, Paellas & Tapas, Llaollao a Refresh), z Itálie dokonce 29 (Illy Caffe, Old Wild West, Irene, Geox. Coincasa a další), a z Dánska čtyři (Bo Concept, Bang & Olufsen, Only a Vero Moda). Letos se v řadě odvětví objevují nové trendy a nové koncepty. Mezi nejdynamičtější patří maloobchodní prodej potravin a potravin, odvětví krásy, zdraví a fitness, a služby pro podniky a soukromé osoby.
Své know-how představí v Paříži také asi 60 gastronomických značek, nebudou chybět specialisté na hamburgery (Bchef, John Smith Subs, Bruegger, 231 East Street, Holly’s Diner) a bagely (Bagel Corner, Bagelstein), či mexickou kuchyni (O’Tacos a Nachos Mexican Grill). Mezi aktuální gastronomické trendy patří také takzvané "prémiové" podniky (Lucien & La Cocotte, La Côte et l’Arête) a značky podporující zdravou výživu (Jour, Dubble, Spok).
V případě jakýchkoliv dalších dotazů kontaktujte organizátory výstavy:
Elsa Anglade
Marketing & Communication Director
Phone : +33 (0)1 47 56 21 32
elsa.anglade@reedexpo.fr
PŘEČTI ČLÁNKY

Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Zajímají vás nové franšízové koncepty? Určitě navštivte Franchise Expo 3. dubna 2025 v Budapešti.
Stárnutí evropské populace zvyšuje poptávku po službách péče o seniory. Franšízingové příležitosti vznikají i v tomto oboru. U nás zatím na trhu chybí.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI