Změna je život i v Paříži

I letos se v pařížském komplexu Porte de Versailles uskuteční nejprestižnější událost evropského franšízingu. Jedním z hlavních témat 37. ročníku veletrhu Franchising Expo Paris bude ve dnech od 25. do 28. března 2018 změna profese a začátek nové kariéry prostřednictvím franšízingu. Přednáškám a diskuzím na toto téma bude v Paříži věnovaný jeden celý den. Na výstavě budou podnikatelé i návštěvníci těžit ze zkušeností a rad řady odborníků a expertů (bankéři, právníci, účetní, poradci, zástupci francouzské federace i mezinárodního franšízového sektoru, atd). Na programu je celkem více než 100 workshopů a školení, na které je vstup pro návštěvníky veletrhu zdarma.
Franchise Expo v Paříži pomáhá každoročně rozvíjet franšízové sítě ve Francii a na mezinárodní úrovni tím, že umožňuje tisícům podnikatelů realizovat svůj sen o založení vlastního podniku. "Začínající franšízanti nejsou na své první podnikatelské krůčky sami, mohou se spolehnout na proslulost a know-how značky a využít plné podpory franšízové sítě včetně potřebných školení. Pro podnikatele tak znamená franšízing výhodu hned ve třech směrech: přináší jim nezávilost, minimální investiční riziko, i další specifika franšízového podnikání," uvedla hlavní delegátka French Franchising Federation Chantal Zimmer.
Aplikace jako nový pomocník
Podle průzkumů až 45 % začínajících podnikatelů ve Francii uvažuje o zakoupení franšízové licence, přitom zahraniční koncepty tvoří jen 7 % tamního franšízového trhu. "Ve Francii existuje 1 900 franšízových sítí. To představuje 71 508 provozoven, které vytvářejí 619 000 pracovních míst, a jejichž roční výnosy se neustále zvyšují. Tento ekonomický model je velmi efektivní a prosperující, a nabízí mnoho příležitostí nejen franšízovým sítím, ale také lidem kteří se chtějí pustit do dobrodružství a podnikání, a to buď jako součást změny své kariéry, nebo proto, že chtějí založit či rozšířt vlastní firmu," dodává ředitelka Franchise Expo v Paříži Sylvie Gaudy s tím, že pro podnikatele je franšízing obecně příležitostí k velkým životním změnám.
Letos francouzský veletrh přivítá více než 550 vystavovatelů z 25 zemí, kteří budou zastupovat 480 franšízových značek a 90 průmyslových odvětví. Jednou z novinek má být v Paříži pro návštěvníky online aplikace "Moje franšíza", která má za úkol jim pomoci se orientovat v programu, upozornit na zajímavé akce v jeho rámci, najít místo konání, a podobně. Česko bude už podruhé prezentovat QuickGame. Silně zastoupení by v Paříži měli mít výrobci a prodejci automobilů, bicyklů a motocyklů (a služeb s tím spojenými), zástupci služeb z oblasti krásy, zdraví a fitness, franšízové sítě specializující se na ubytování, bydlení a domov, své know-how představí v Paříži také asi 60 gastronomických značek.
Více informací o programu, účastnících, mluvčích, diskusních tématech, obrázcích z předchozích akcí a dalších informací veřejného zájmu najdete na adrese http://www.franchiseparis.com/ nebo u organizátora výstavy:
Elsa Anglade
Marketing & Communication Director
Phone : +33 (0)1 47 56 21 32
elsa.anglade@reedexpo.fr
PŘEČTI ČLÁNKY

Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Zajímají vás nové franšízové koncepty? Určitě navštivte Franchise Expo 3. dubna 2025 v Budapešti.
Stárnutí evropské populace zvyšuje poptávku po službách péče o seniory. Franšízingové příležitosti vznikají i v tomto oboru. U nás zatím na trhu chybí.
Volný čas po práci pro většinu lidí znamená příjemné aktivity, zároveň je to také podnikatelská příležitost. Franšízová síť Regatta to naučila už přes 250 franšízantů v Evropě.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI