Módní franšízy Made for Kids
Děti do 15 let tvoří v České republice téměř 16 % populace a z obchodního hlediska představují vyhledávanou cílovou zákaznickou skupinu. Děti nejenže ovlivňují výdaje na domácnosti, včetně oblečení, potravin, toaletních potřeb a řady dalších položek, a jsou chytlavé a snadno ovlivnitelné. I v dospívání zůstávají přes vlastní názory vítanými spotřebiteli - kromě toho, že za ně rádi utrácejí rodiče a příbuzní, tak se učí samy zacházet s penězi, a samy si rozhodují, za co své kapesné utratí. Tento trend ve vyspělých společnostech rychle sílí. Rychle se také orientují v trendech a situaci na trhu, a dobře vědí co je a není právě "v kurzu". Dětští psychologové odhadují, že průměrné dítě vidí ročně 40 000 inzerátů a tříleté batole dokáže identifikovat i 100 značek a jejich log.
Jednou z globálně nejsilnějších značek, které dlouhodobě prodávají své zboží především dětem a rodičům, je LEGO. Tu v Česku prezentuje v oblasti dětské módy franšízová síť LEGO wear, která má po celé Evropě kolem tisícovky franšízových poboček. Franšízy LEGO wear mohou být provozovány jako monobrandové prodejny i v podobě shop in shopu. Firma SmartLife je v ČR výhradním distributorem všech šesti LEGO licencí v regionu střední a východní Evropy. Jedná se vedle oblečení LEGO wear o LEGO úložné boxy, svítilny, aktovky, hodinky a kancelářské potřeby. Momentálně provozuje dvě vlastní monobrandové prodejny LEGO wear. Další otevírat již nehodlá vzhledem k politice celé skupiny LEGO Group, upřednostňující koncept shop-in-shop.
Komisní prodej jako lákadlo
Segment dětské módy je ve franšízingu úspěšný i díky výhodné kombinaci výroby, distribuce a prodeje v rámci celé franšízové sítě a jednotlivých poboček. Jednou z takových značek je TulecTrend, česká franšíza s ambicí expandovat do blízkých evropských zemí. Společnost z Olomouce funguje na českém trhu již od roku 1993. Centrála TulecTrend pravidelně zásobuje obchody zbožím, jejich zisk tvoří rozdíl mezi velkoobchodní a maloobchodní cenou prodaného textilu. Rok 2018 má být pro českou franšízu ve znamení zahraniční expanze. Minimální investice do franšízy TulecTrend je 150 tisíc korun.
Na český trh naopak nedávno vstoupila polská franšízová značka dětské módy 5.10.15. Dětské oblečení 5.10.15 se původně vyrábělo pouze v Polsku, díky rozvoji se výroba přesunula i do zahraniční. Oblečení od 5.10.15. je navržené týmem designérů, grafiků a technologů. Komisní systém zásobování prodejny nevyžaduje stejně tak od franšízanta použití vlastních peněz pro nákup zboží, které zůstává majetkem firmy. Firma na polském trhu působí již 23 let a má tam na 230 prodejen, v ČR chce otevřít až 20 franšízových prodejen. Pro ně však své franšízanty teprve hledá. Počáteční investice zahrnuje 50 tisíc korun za licenční poplatek a 250 tisíc do kompletního vybavení prodejny.
Nakupovat zboží na prodejnu nemusí ani franšízanti příbuzné polské franšízy Coccodrillo. V Česku prodává Coccodrillo dětskou konfekci ve 13 franšízových prodejnách, po celé Evropě jich lze napočítat na 500. Kromě středoevropských zemí, kde je nejaktivnější, se nachází rovněž v Rumunsku, Bulharsku či Portugalsku. Při zařizování prodejny o velikosti 70 čtverečních metrů musí podnikatel počítat s náklady asi 300 tisíc korun, a to včetně pokladního systému. Koncept je vhodný i pro menší lokality s minimálním počtem 25 tisíc obyvatel, protože nabízí také spolupráci formou shop-in-shop.
PŘEČTI ČLÁNKY
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.
Zájem o franšízové licence značky Coccodrillo trvá. V západočeských Vejprtech navázala novou formu spolupráce.
Nové pobočky v Česku i na Slovensku. Takový byl rok 2020 pro značku Coccodrillo. Franšízantům pomohli loajální zákazníci.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Roste počet značek, které míří na náš trh. Které franšízové spolupráce můžete chytit hned na startu?
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Köp / få billig fentanyl online utan recept,
Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.