Opalování i byznys bez rizika
Je ideální rodinnou investicí a typem podnikání, které zvládnou provozovat na plný úvazek i rodiče malých dětí. Franšíza maďarské značky KiwiSun je nenáročná a vhodná pro ty, kdo chtějí pracovat v "klidném prostředí a uvolněné atmosféře" opalovacích salonů. Většinu franšíz vedou ženy ve věku kolem 30 let, a menší či větší měrou se na jejich provozu podílejí i jejich manželé. Svým klientům mají za úkol nabízet služby pro relaxaci i navození pocitu spokojenosti a štěstí skrze endorfiny ze slunečního světla.
"KiwiSun je jediná společnost na světě, která spojuje ve svém systému vývoj, výrobu i provoz biosolárií. Také proto je značka za své produkty i služby v salonech plně zodpovědná," říká výkonný ředitel Péter Klein. V Maďarsku patří značka KiwiSun mezi nejúspěšnější franšízy, působí i na Slovensku, v Německu, Rumunsku. Británii, Irsku či Itálii. Franšízoví partneři nakupují opalovací stroje do svých salonů za cenu od výrobce, pro které platí 5 let plná záruka, a po dobu 10 let dostávají od výrobce také potřebné náhradní díly.
Udržet náklady na podnikání
Koncept z Budapešti používá pro služby svým klientům speciální zelená biosolária, jež by neměla mít negativní dopad na stav pokožky jako je tomu v případě klasických opalovacích strojů. Otevření salonu KiwiSun nevyžaduje profesionální zázemí a zkušenosti, vše potřebné získávají franšízanti od centrály v podobě podrobného konceptu. Jediný požadavek platí pouze při udělení master-franšízové licence, a tím je otevření většího počtu salonů KiwiSun v příslušné zemi. "Brzy bychom chtěli začít dobývat i zbytek Evropy včetně zemí jako Rakousko, Polsko, Česko či Chorvatsko," vypočítává Péter Klein plány na expanzi KiwiSun do dalších zemí.
V ČR nabízí KwiSun franšízovou i master-franšízovou licenci na provozování solárních studií. Franšízantům garantuje koncept například územní exkluzivitu, pomáhá udržet náklady na podnikání. KiwiSun pro franšízanty činí také pravidelné výzkumy trhu, pořádá pro ně školení, a pomáhá jim v oblasti PR, marketingu a reklamy. Na výběr má KiwiSun tři druhy spolupráce. Pro města do 14 tisíc obyvatel je to salon se 3 opalovacími stroji, pro města do 30 tisíc obyvatel doporučuje 5 strojů na jeden salon, a pro města nad 30 tisíc obyvatel platí koncept salonu s až 10 solárii. Celková výše investice přo otevření jedné franšízy je asi 70 - 100 tisíc €, minimální investice asi 60 tisíc €.
Kde pořád svítí Slunce / Majitelé franšízových salonů KiwiSun se dvakrát ročně setkávají na workshopech a školeních, kde se mohou o své zkušenosti podělit a vzdělávat jak franšízanti, tak jejich manažeři a další zaměstnanci. Na dnech KiwiSun se s nimi o rady dělí také dermatologové, odborníci na komunikaci, psychologové a další specialisté. Podle zakladatelů sítě se tak kolem značky utvořila komunita, která by jí měla kromě jiného pomáhat v další expanzi a šíření dobrého jména. PŘEČTI ČLÁNKY
Franšíza s věrnou klientelou
/13.10.2025
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
Franšízová síť Original Barber Shop má už přes 60 provozoven a dál expanduje. Franšízantům nabízí tři možnosti spolupráce.
Když se řekne franšízové podnikání, většina si vybaví větší město a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to jde i jinak. Jejich koncept pracuje s věrnými klienty.
„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.