Franchising.cz v novém

12 000 unikátních uživatelů, více než 70 000 zobrazení za měsíc a téměř 100 obchodních nabídek jsou čísla, která portálu Franchising.cz dávají absolutní první místo na českém internetu v oblasti franšízingu - podnikání se zavedenou značkou.
Na webových stránkách Franchising.cz hledají obvykle kandidáti na budoucí podnikatele inspiraci nebo rovnou podnikatelskou příležitost v podobě osvědčené obchodní koncepce. Během posledních let se portál stal místem, kde se setkaly tisíce podnikatelů se svými franšízanty a franšízory. Franchising.cz působí v nové verzi od 28. května 2018. Úpravou prošel grafický design, logo, i celé webové stránky Franchising.cz. "Franšízoři nyní mohou prezentovat svou nabídku skrze více fotografií a skrze videa. Čtenáři pak získávají větší pohodlí ke čtení a prohlížení obsahu nově také na mobilních zařízeních, protože web je již responzivní," říká Lenka Nováková, Business Development Manager portálu Franchising.cz.
Čtenáři a Franšízoři, kteří nabízejí v našem Katalogu franšíz svou licenci, budou těžit také z větší transparentnosti webových stránek. "Portál se již dlouhodobě objevuje na prvních místech ve vyhledávači Google pod heslem "franšíza, franchisa" apod. Toto umístění je výhodnější než u mnohých vlastních internetových stránek franšízových společností," dodává Nováková. Nově bude také Katalog franšíz přístupný přímo z home page.
Změny jsou důsledkem mezinárodní spolupráce v rámci evropských poboček poradenské společnosti PROFIT system - na funkčnosti spolupracovali srbští programátoři, na designu především čeští a také polští grafici. Modernizace zvýší komfort při používání stránky, což nakonec ve svém důsledku povede, jak věříme, k většímu počtu uzavřených franšízových smluv.
Na portálu naleznete prezentace franšízových značek, ale také informace o novinkách z franšízového trhu. Články, které jsou k dispozici na webu, zahrnují jak profily podnikatelů, kteří dosáhli úspěchu ve franšízovém podnikání, tak rady, jak tyto úspěchy zopakovat.
Čtenáři se také mohou seznámit se základy franšízingu a přečíst si rozhovory s majiteli franšízových značek. V rubrice "Moje firma" naleznete kromě jiného praktické rady v oblasti práva a řízení firem.
Nepochybnou výhodou této webové stránky je její mezinárodní dosah. Prostřednictvím webových stránek může franšízor prosazovat své podnikání nejen v ČR, ale také na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Litvě, Lotyšsku, Maďarsku, Rumunsku, Slovinsku, Srbsku, Rusku, Ukrajině a Saúdské Arábii.
Děkujeme všem čtenářům a klientům za přízeň.
Tým redakce Franchising.cz
PŘEČTI ČLÁNKY

Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI