Franšízanti jsou naši rovnocenní partneři
Jak se síti RE/MAX v Česku momentálně vede?
Máme za sebou skvělý rok. Meziročně jsme dosáhli čtyřprocentního růstu, což vedlo k celkovému obratu 730 milionů korun. Samotná hodnota prodaných nemovitostí v loňském roce pak přesáhla úctyhodných 18 miliard korun. Začátek letošního roku naznačuje, že bychom měli růst ještě rychleji.
Jak se jí daří rozšiřovat počet poboček?
Nyní má RE/MAX ČR po celé republice 143 zastoupení, což je o osm procent více než v minulém roce. Pracujeme na tom, aby počet a tím pádem i dostupnost našich kanceláří rostla zásadním tempem i v budoucnu. Několik nových kanceláří jsme letos již otevřeli a podpisy dalších nových franšíz připravujeme. V loňském roce se nám podařilo počet prodaných licencích zdvojnásobit, a proto pokračujeme v nastaveném trendu. Cílíme na to, abychom byli v tomto ohledu ještě úspěšnější než loni.
V čele této realitní společnosti jste od začátku letošního roku. S jakou vizí jste do ní přišel a jak se Vám ji daří naplňovat?
V pozici ředitele jsem oficiálně od 1. března letošního roku, a proto je po měsíci ještě trochu brzy na to, abych hodnotil naplnění vize. Primárním cílem je růst naší distribuce a další posílení podílu RE/MAX na trzích prodeje i pronájmu. Na obou vidím širokou škálu příležitostí k dalšímu růstu, a proto budeme podnikat takové kroky, které povedou k jejich využití. Velkou pozornost budeme věnovat především inovacím, kvalitě a efektivitě procesů. Pokud poroste kvalita našich služeb a jejich dostupnost, dosáhneme v první fázi obratu ve výši jedné miliardy korun.
S franšízovým konceptem máte zkušenosti již ze svého předchozího působiště. Jak vnímáte přínos franšízantů pro RE/MAX a výhody či nevýhody franšízingu vůbec?
Osobně vnímám franšízing především jako vztah nebo spíše jako partnerství. Proto s našimi franšízanty jednáme jako s rovnocennými partnery, recipročně si předáváme širokou škálu know-how, vzděláváme síť na příkladném úspěchu těch nejlepších a maximálně využíváme synergii pro minimalizaci nákladů a efektivitu naší obchodní strategie. Franšízanti mají díky podpoře, kterou od RE/MAX od prvního dne dostávají, umožněn jistý a rychlý vstup do podnikání, přístup k informacím, vzdělání a marketingové podpoře, kterou by si jako neznámí a začínající podnikatelé mohli jen velmi ztěžka dovolit. Franšíza nabízí efektivní způsob, jak dosahovat vytýčených obchodních cílů za výrazně kratší časové období.
Je cesta franšízingu tou správnou, kterou byste i Vy z pozice generálního ředitele ještě dále rozvíjel? Jaké máte v tomto ohledu plány?
Když se podíváte na téměř padesátiletou genezi, kterou RE/MAX od doby svého vzniku prošel, pak nelze daný koncept hodnotit jinak než jako ukázkový recept na úspěch. Současný systém franšízingu, který v České republice funguje od roku 2005, je plně funkční, a proto budeme pracovat na jeho dalším rozvoji. Plánujeme se věnovat vyšší efektivitě řízení, standardům a adekvátnímu nastavení struktury a procesů v návaznosti na očekávaný růst sítě. Ačkoliv nemáme v plánu od léty prověřeného systému ustupovat, chceme inovovat, a proto zvažujeme i možnosti přímého provozování kanceláře (nebo několika) vlastními zaměstnanci.
Co vidíte jako klíčové pro úspěch celého franšízového konceptu?
Za klíčovou pokládám především konstantně vysokou laťku kvality standardů celého systému a soulad v hodnotách, které tvoří podstatu značky a neustálý vývoj vedoucí k vyšší efektivitě, produktivitě a ziskovosti.

PŘEČTI ČLÁNKY

Realitní franšíza Re/Max potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Franšízing způsobil revoluci v globálním podnikání tím, že umožnil rychlou expanzi s osvědčeným obchodním modelem. Objevte největší franšízové sítě, které formují průmyslová odvětví po celém světě.
Soutěž každoročně oceňuje úspěšné franšízové koncepty, které splňují Etický kodex franšízingu. Které letos uspěly?
Jak vypadá současný trh s nemovitostmi a co chtějí současní klienti v tomto oboru? Právě to nám přiblížil generální ředitel franšízové sítě realitních kanceláří Re/Max Jan Hrubý.
Od začátku letošního roku otevřela realitní síť Re/Max více jak 10 nových franšízových poboček. Aktuálně jich tak na trhu funguje 170.
Nejčtenější

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.