Franšízanti jsou naši rovnocenní partneři

Cena pro značku / Realitní síť RE/MAX obhájila i v letošním roce označení Superbrands. Jde o speciální uznání kvality značky a jejího postavení na lokálním trhu. Kromě společnosti RE/MAX byly na seznamu nominovaných kandidátů i další realitní kanceláře.
pondělí
22.04.2019
Letošní rok pro nás bude ve znamení dalšího růstu, měl by být rychlejší než ten loňský. V rozhovoru to prozradil Jan Hrubý, nový CEO RE/MAX Czech Republic.
 

Jak se síti RE/MAX v Česku momentálně vede?
Máme za sebou skvělý rok. Meziročně jsme dosáhli čtyřprocentního růstu, což vedlo k celkovému obratu 730 milionů korun. Samotná hodnota prodaných nemovitostí v loňském roce pak přesáhla úctyhodných 18 miliard korun. Začátek letošního roku naznačuje, že bychom měli růst ještě rychleji. 

Jak se jí daří rozšiřovat počet poboček?
Nyní má RE/MAX ČR po celé republice 143 zastoupení, což je o osm procent více než v minulém roce. Pracujeme na tom, aby počet a tím pádem i dostupnost našich kanceláří rostla zásadním tempem i v budoucnu. Několik nových kanceláří jsme letos již otevřeli a podpisy dalších nových franšíz připravujeme. V loňském roce se nám podařilo počet prodaných licencích zdvojnásobit, a proto pokračujeme v nastaveném trendu. Cílíme na to, abychom byli v tomto ohledu ještě úspěšnější než loni.

V čele této realitní společnosti jste od začátku letošního roku. S jakou vizí jste do ní přišel a jak se Vám ji daří naplňovat?
V pozici ředitele jsem oficiálně od 1. března letošního roku, a proto je po měsíci ještě trochu brzy na to, abych hodnotil naplnění vize. Primárním cílem je růst naší distribuce a další posílení podílu RE/MAX na trzích prodeje i pronájmu. Na obou vidím širokou škálu příležitostí k dalšímu růstu, a proto budeme podnikat takové kroky, které povedou k jejich využití. Velkou pozornost budeme věnovat především inovacím, kvalitě a efektivitě procesů. Pokud poroste kvalita našich služeb a jejich dostupnost, dosáhneme v první fázi obratu ve výši jedné miliardy korun.

S franšízovým konceptem máte zkušenosti již ze svého předchozího působiště. Jak vnímáte přínos franšízantů pro RE/MAX a výhody či nevýhody franšízingu vůbec? 
Osobně vnímám franšízing především jako vztah nebo spíše jako partnerství. Proto s našimi franšízanty jednáme jako s rovnocennými partnery, recipročně si předáváme širokou škálu know-how, vzděláváme síť na příkladném úspěchu těch nejlepších a maximálně využíváme synergii pro minimalizaci nákladů a efektivitu naší obchodní strategie. Franšízanti mají díky podpoře, kterou od RE/MAX od prvního dne dostávají, umožněn jistý a rychlý vstup do podnikání, přístup k informacím, vzdělání a marketingové podpoře, kterou by si jako neznámí a začínající podnikatelé mohli jen velmi ztěžka dovolit. Franšíza nabízí efektivní způsob, jak dosahovat vytýčených obchodních cílů za výrazně kratší časové období.

Je cesta franšízingu tou správnou, kterou byste i Vy z pozice generálního ředitele ještě dále rozvíjel? Jaké máte v tomto ohledu plány?
Když se podíváte na téměř padesátiletou genezi, kterou RE/MAX od doby svého vzniku prošel, pak nelze daný koncept hodnotit jinak než jako ukázkový recept na úspěch. Současný systém franšízingu, který v České republice funguje od roku 2005, je plně funkční, a proto budeme pracovat na jeho dalším rozvoji. Plánujeme se věnovat vyšší efektivitě řízení, standardům a adekvátnímu nastavení struktury a procesů v návaznosti na očekávaný růst sítě. Ačkoliv nemáme v plánu od léty prověřeného systému ustupovat, chceme inovovat, a proto zvažujeme i možnosti přímého provozování kanceláře (nebo několika) vlastními zaměstnanci.

Co vidíte jako klíčové pro úspěch celého franšízového konceptu?
Za klíčovou pokládám především konstantně vysokou laťku kvality standardů celého systému a soulad v hodnotách, které tvoří podstatu značky a neustálý vývoj vedoucí k vyšší efektivitě, produktivitě a ziskovosti.


Osvědčený způsob / „Současný systém franšízingu v RE/MAXu, který v České republice funguje od roku 2005, je plně funkční, a proto budeme pracovat na jeho dalším rozvoji,“ říká Jan Hrubý, CEO realitní společnosti RE/MAX.

Populární na fóru

Jsme obchodníci, ne prodavači

Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...

3 komentář(e)
posledni 20.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Mobilní domy míří do Prahy

MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz  

2 komentář(e)
posledni 16.06.2012
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu

jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...

1 komentář(e)
posledni 04.04.2012
Asociace bez dvou realitek

Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...

2 komentář(e)
posledni 20.02.2012
Asociace bez dvou realitek

Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....

2 komentář(e)
posledni 14.02.2012
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda

myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.

1 komentář(e)
posledni 15.01.2012