Re/Max

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Realitní služby, jaké si přejete
RE/MAX, nejúspěšnější síť realitních kanceláří na světě, byla založena současným prezidentem RE/MAX International Davem Linigerem v roce 1973 v Denveru. Dnes má RE/MAX více než 100 tisíc makléřů pracujících v téměř 8 tisících kancelářích ve 110 zemích světa.
V České republice působí značka od roku 2005. V době, kdy vstupoval RE/MAX na český trh, se zde realitní kanceláře netěšily dobré pověsti. Za posledních dvanáct let se však trh změnil. Zlepšil se servis realitních makléřů, došlo k výrazné profesionalizaci a postupně se daří z trhu eliminovat pochybné subjekty. Řada těchto změn by se neuskutečnila bez zasazení značky RE/MAX, která nastavila zcela nové podmínky pro práci realitních makléřů a která na tuzemském trhu výrazně pomáhá s prosazováním inovací.
Proč právě RE/MAX?
- RE/MAX patří mezi nejúspěšnější realitní franšízingové společnosti
- RE/MAX patří ke společnostem s nejlepší podporou, školením a komunikačními službami. Důkazem toho je ocenění RE/MAX časopisem „Income Opportunities“ první cenou „Franchise Relations Award“, opakované vítězství se své kategorii v programu Superbrands a opakované ocenění časopisu Entrepreneur za nejlepší realitní franšízu.
Výhody spolupráce s RE/MAX
Unikátní koncept podnikání se soustředí na skutečné potřeby zákazníků, franšízantů i makléřů. Dosahujeme tak maximální spokojenosti a věrnosti.
Hlavní pilíře značky:
- nejoblíbenější realitní síť (dle průzkumu agentury PHD)
- silná podpora v podobě školení, mentoringu a koncepčního rozvoje
- silná marketingová podpora
- neustálá podpora centrály společnosti
Výhody pro Franšízanty
- Franšízant má jistější a rychlejší vstup na trh a od samého začátku podnikání získává know-how, kvalitní značku a trhem a léty prověřené produkty a služby.
- Franšíza dává velkou šanci vyvarovat se počátečních chyb a ztrát, které často vedou ke krachu mladé firmy.
Výhody pro makléře
- Podnikání pod známou a úspěšnou značkou.
- Časová nezávislost a podpora silné společnosti.
- Propracovaný systém kontinuálního vzdělávání a návazné certifikace.
- Firemní kultura založená na vysokých etických standardech a profesionálním přístupu.
Značka a čísla z ČR
- 791 milionů - hrubý provizní obrat za rok 2019
- 1200 - v ČR působí pod hlavičkou RE/MAX více než 1200 realitních makléřů
- 10 000 - v nabídce RE/MAX najdete v průměru 10 000 unikátních nemovitostí
- 150 poboček po ČR
Vlastní provozovny
1 - centrála Praha
Franšízové provozovny
160 poboček a více než 1300 makléřů v ČR
8 300 kanceláří v 110 zemích světa
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Potřebná počáteční investice
Investice zahrnuje náklady na licenci a na zprovoznění kanceláře dle standardů RE/MAX a její výše se odvíjí dle lokality.
Základní požadavky
- Lokalita a kanceláře podléhají schválení centrály vedení RE/MAX
- Zkušenosti kandidáta s podnikáním nebo realitami výhodou
Informace o franšízorovi

Kreuziger&Sobotik, s.r.o.
Praha 9, K Rukavičkárně 94, PSČ 190 14
+420 281 861 223
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Jana Šedivá
Více informací
Správcem osobních údajů je Kreuziger&Sobotik, s.r.o. (Praha 9, K Rukavičkárně 94, PSČ 190 14). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Re/Max a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na remax-franchising.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Žebříček největších světových franšíz ovládly fastfoody. Uspěly i značky působící v Česku.
Kdo si odnesl titul Franchisa roku 2020? Který koncept vyhodnotila veřejnost jako ten nejlepší? Čtěte dál.
Realitní síť Re/Max znamenala během prvního letošního pololetí nejlepší výsledky v dosavadní historii.
„Na trhu se objevila řada „volných“ lidí, kteří mohou své zkušenosti využít v podnikání s naší franšízou," říká Jan Hrubý, generální ředitel Re/Max.
Korporátní svět nebyl nic pro něj. Svou budoucnost viděl franšízant Re/Max Štěpán Gjurič ve vlastním podnikání. Našel ji v realitách.

Franšízová realitní síť Century 21 má v Česku nového majitele, který chce i nadále franšízu rozšiřovat.
Touha po osamostatnění se a vlastním podnikání přivedla Lubomíra Bouzka k podnikání pod hlavičkou franšízového konceptu. Svou budoucnost spojil se značkou Solodoor.
Do sítě Century 21 přivedla Libora Kalouska víceméně náhoda. Dnes jako franšízant provozuje 3 pobočky této realitní sítě.
Rok 2021 byl pro realitní byznys úspěšný. Těžili z toho i makléři a franšízanti realitních kanceláří Next Reality. Bude tento trend pokračovat?
Franšízová síť Century 21 by měla za letošek vykázat 50% růst. Zvýšil se jak byznys kanceláří, tak i jejich počet.

Největší světový provozovatel co-workingových center International Workplace Group podepsalo první franšízovou smlouvu v Polsku. Franšízanty hledá i v Česku. Kolik musí investovat?
Během uplynulých 6 měsíců se realitní síť Evropa rozrostla o 8 nových franšízanzů. Nově byly slavnostně otevřeny pobočky v Rokycanech, Kladně a v Ústí nad Labem.
Letošní první pololetí je pro franšízu Century 21 nejúspěšnějším za dobu působení u nás. Jak se daří síti expandovat?
Pandemie navždy změnila způsob, jakým pracujeme a podnikáme. Příležitost využít toho nabízí i franšíza International Workplace Group (IWG).
International Workplace Group (IWG) chce rozšířit své působení v Česku. Se svými flexibilními kancelářemi míří i na okraje velkých měst.
„Od začátku roku jsme uzavřeli smlouvy na otevření 7 nových poboček," prozradil Radek Sechovec, generální ředitel společnosti Evropa realitní kancelář.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.