Za franšízou do Neapole
Franšízový veletrh zaměřený v tomto jihoitalském městě proběhne ve dnech 17. a 18. května. Svým zaměřením na maloobchod a franšízing je určen zejména značkám, které chtějí rozšířit svou síť prostřednictvím franšízových partnerů v regionu střední a jižní Itálie. Inspiraci zde samozřejmě najdou i ti, co uvažují o pořízení master-franšízové licence pro Českou republiku či Slovensko. K vidění zde bude totiž celá řada konceptů, které zda zatím nemají zastoupení. Akce se koná v pavilonu 6 výstaviště Mostar d'Oltremare di Napoli.
V pořadí třetího ročníku Expo Franchising Napoli se podle organizátorů zúčastní stovky franšízových sítí z nejrůznějších oblastí. Chybět samozřejmě nemohou gastronomické koncepty, které tvoří „gros“ snad každého franšízového veletrhu. Dále zde návštěvníci uvidí franšízy působící v oblasti cestovního ruchu, nemovitostí, wellness a zdraví, módy, zábavy, fitness, technologických inovací, poradenských služeb. Mezi vystavovateli se objeví jak nadnárodní společnosti a léty prověřené franšízové sítě, tak mladé, inovativní startupové koncepty. Ti všichni budou chtít svou nabídkou oslovit návštěvníky - potenciální franšízové partnery, obchodníky, investory či developery.
Podle zkušeností z předešlých dvou ročníků lze očekávat, že veletrh letos navštíví více než 6 000 lidí. Součástí akce budou také speciální semináře určené výhradně majitelům franšízových konceptů, kteří tak budou mít možnost nerušeně hovořit s bankovními poradci aporadci oblasti investičních a kapitálových fondů. Workshopy budou organizovány také pro firmy, které potřebují poradenství v oblasti marketingu, prodeje a dalších aspektů podnikání. Vystavovatelé, kteří nabízí franšízové licence, budou mít také šanci oslovit se svými prezentacemi mladé podnikatele a také ty, co přemýšlí o koupi franšízy.
V případě zájmu stát se vystavovatelem nebo navštěvníkem veletrhu kontaktujte redakci.

PŘEČTI ČLÁNKY

Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Zajímají vás nové franšízové koncepty? Určitě navštivte Franchise Expo 3. dubna 2025 v Budapešti.
Stárnutí evropské populace zvyšuje poptávku po službách péče o seniory. Franšízingové příležitosti vznikají i v tomto oboru. U nás zatím na trhu chybí.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI