Dveře byznysu dokořán
Na začátku letošního roku avizovala společnost Solodoor plán rychlejšího růstu její franšízové sítě. A zdá se, že se aktivně vydala za jejím naplněním. Za poslední dva měsíce se podařilo otevřít dvě nové franšízové pobočky, a to jak v Česku, tak i na Slovensku. Nové prodejny tak zákazníci najdou v Ostravě a Námestovu. Před otevřením je prodejní místo v Olomouci.
A tím expanze nekončí. „Momentálně pracujeme s dalšími potenciálními franšízanty na obou zmíněných trzích. Konkrétně se jedná o lokality v Hradci Králové, Praze, Českých Budějovicích, Žďáru nad Sázavou, Banské Bystrici, Košicích a Trenčíně,“ prozrazuje Stanislav Malohlava, ředitel společnosti Solodoor Centrum. Ten již dříve prozradil, že dlouhodobým cílem je mít v České republice 15 až 20 poboček a na Slovensku 8 až 10.
Investice do otevření pobočky Solodoor začíná cca na 0,5 milionu korun. Dalších 200 tisíc pak stojí franšízová licence. Nejčastěji franšízanti rozjezd svého podnikání pod hlavičkou Solodoor financují z vlastních zdrojů. Nicméně poskytovatel licence má připraveny a vyjednány podmínky pro startovní úvěr od banky, kterým se tyto počáteční náklady mohou částečně pokrýt. Smlouvu s franšízanty uzavírá Solodoor na minimálně 5 let.
Rozjezd pobočky Solodoor od podepsání franšízové smlouvy je pro franšízanta poměrně rychlý. Jak Stanislav Malohlava říká, standardně je to v horizontu dvou až tří měsíců. Samozřejmě vše závisí na připravenosti budoucího partnera a také prostoru prodejny. Během této doby získá nový franšízant nezbytná školení, která kladou důraz zejména na získání prodejních dovedností a zkušeností s prodejem dveří, práce s objednávkovým systémem a znalosti sortimentu.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.
Touha po osamostatnění se a vlastním podnikání přivedla Lubomíra Bouzka k podnikání pod hlavičkou franšízového konceptu. Svou budoucnost spojil se značkou Solodoor.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Češi zakládají živnosti a firmy rekordním tempem. První pololetí roku 2025 přineslo nejvíc podnikatelských startů za poslední roky. Jaký dopad má tento trend na franšízing v Česku?
Bez energie a úsilí by nebylo úspěšného podnikání ani v případě franšízingu. Před finálním rozhodnutím byste se měli zamyslet. Na co vše si dát pozor?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář