Za byznysem do Polska
Ve dnech 17. až 19. října se na největší franšízové akci ve střední a východní Evropě mohou všichni účastníci seznámit s nejnovějšími trendy ze světa franšízingu a také s nabídkou franšízových příležitostí, možná i pro vaše budoucí podnikání. Během tří dnů zaměřených na franšízový byznys mají návštěvníci šanci potkat se s renomovanými odborníky a zástupci jednotlivých konceptů z nejrůznějších odvětví a získat tak cenné informace pro své rozhodnutí, zda vstoupit či nevstoupit do vod franšízového podnikání, případně si rovnou vybrat značku, se kterou spojí svoji budoucnost.
Značky, které se na veletrhu konaném ve varšavském Paláci kultury a vědy představí, nehledají franšízové partnery pouze v Polsku. Objeví se na něm i řada konceptů, které chtějí s franšízou expandovat v celém regionu střední a východní Evropy. Návštěvníkům z Česka se tak například nabízí příležitost seznámit se se zcela novými brandy, které u nás zatím nemají zastoupení. Mohou se tak stát jejich master-franšízovými partnery a pomoci jim s rozšířením konceptu v našem regionu. O tom, jaké šance podnikatelům přináší master-franšízové licence, si můžete přečíst zde.
Mezi vystavovateli bude i americký fastfoodový řetězec Subway, resp. jeho vedení pro celou střední a východní Evropu. Přemýšlíte-li tedy o pořízení licence této světoznámé značky, využijte toho, vypravte se do Varšavy a zjistěte, jaké podmínky spolupráce Subway momentálně na českém trhu nabízí. „Návštěva takové akce je vždy pro zájemce o franšízové podnikání velkým přínosem. Možnost osobně se seznámit s představiteli sítě a zeptat se napřímo na informace, které vás zajímají, je často nenahraditelnou formou prvního kontaktu,“ říká Lenka Nováková, konzultantka poradenské společnosti PROFIT system.
Součástí akce jsou kromě prezentace jednotlivých vystavovatelů také odborní workshopy, přednášky expertů na franšízing. Proto si ve svých diářích rezervujte datum 17. až 19. října a rozšiřte si svoje vědomosti ze světa podnikání a franšízových licencí a konceptů. Aktuální a definitivní seznam vystavovatelů najdete v průběhu září na webových stránkách veletrhu http://franchiseexpo.pl/.
Pořadatelem je největší mezinárodní poradenská společnost PROFIT system®, která v České republice provozuje portál Franchising.cz a je organizátorem úspěšného Veletrhu franchisingu 2017, který proběhl 15. listopadu v rámci Týdne podnikání.
Chcete se přidat a prezentovat svou značku na FRANCHISE EXPO ve Varšavě nebo chcete navštívit veletrh zdarma?
Kontaktujte nás na redakce@franchising.cz a získejte promo kód k volnému vstupu.
Vysoká návštěvnost / V minulých letech se varšavského Franchise Expo zúčastnilo okolo 7 tisíc lidí z řad stávajících či budoucích podnikatelů. Některým z nich se díky této šanci změnil život a rozjeli svůj vlastní byznys. I letos pořadatelé očekávají takto vysokou návštěvu. PŘEČTI ČLÁNKY
Chutě světa pod jednou střechou
/24.11.2025
Známý chorvatský fast-casual řetězec Koykan hledá franšízanty s vášní pro světovou gastronomii. Po otevření dvou pražských restaurací chce expandovat i do krajských měst.
Přírodní kosmetika se těší stále větší oblibě. Kdo využije příležitost a získá exkluzivní licenci na budování obchodů oblíbené značky L’Erbolario v ČR?
Do regionu míří americké řetězce, Vodafone řeší spor a EG Group prodává část sítě čerpacích stanic. Franšízing potvrzuje svou sílu napříč obory.
Do polské metropole dorazí 23. a 24. října desítky franšíz a tisíce podnikatelů. Varšavský veletrh představí značky úspěšné v Polsku i mířící do střední a východní Evropy.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Nejčtenější
Franšíza - co to je?
/09.01.2025
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Master-franšízanti Andrea Kunešová a její otec Otakar Konečný vedou v Česku síť prémiových švédských krmiv Husse již 15 let. Jaké franšízanty aktuálně hledají?
Barefoot obuv se těší stále většímu zájmu. Značka Be Lenka na to reaguje novým franšízovým modelem a otevírá cestu k podnikání ve větších městech.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízing v České republice (dříve Československu) začal rozvíjet po roce 1989 společně s hospodářskými a politickými změnami v zemi.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI