Podnikání šité na míru
Zakázkové šití pánských obleků a košil přímo na míru zákazníkům, přesně na to se zaměřuje tato bulharská módní značka. Poté, co si na domácím trhu již vybudovala svou pevnou pozici, rozhodlo se vedení společnosti Amokin, jež za brandem Brutale stojí, vytvořit franšízový koncept a expandovat díky němu do zahraničí. „Jsme si vědomi toho, že podnikání v cizí zemi nelze omezit pouze na investice, protože především jde o porozumění místní kultuře a komunikaci se zákazníky. Proto potřebujeme franšízové partnery, kteří budou nabízet naše produkty a služby lokálně,“ vysvětluje majitel společnosti Amokin Nikolai Kostadinov.
Držitelé franšízové licence Brutale mohou své podnikání v módní branži rozjet poměrně snadno a rychle. A to nejen díky školení, které absolvují, a svěřenému know-how, ale také proto, že nemusí investovat do nákupu drahých šicích strojů, najímat profesionální krejčí a švadleny, nemusí se starat o zásoby. Jejich hlavním úkolem je totiž zejména komunikace s potenciálními a stávajícími zákazníky, přijímání objednávek a měření zákazníků. Vše ostatní zajistí poskytovatel licence, který je schopný objednávku vyřídit tak, aby byl objednaný oblek či košile do 15 dnů u svého nového majitele. A to kdekoli v Evropě.
Zaměřeno na marketing
Přestože se jedná o prodej oblečení, franšízor po franšízantech nevyžaduje, aby si otevřeli obchod či módní ateliér. Soustředit se tak mohou zejména na propagaci značky na celém trhu a přímému oslovování zákazníků. Navíc, i s tím jim franšízor pomůže. „Víme, že pracujeme ve velmi konkurenční branži. Mohu však říci, že máme spoustu zkušeností s využitím nejrůznějších marketingových kanálů. Naši partneři tak nebudou mít problém klienty úspěšně oslovit, protože po mnoha letech v tomto byznysu již víme, co nejlépe funguje,“ říká Kostadinov s tím, že pro franšízanty je také připravena řada školení v oblasti prodeje a marketingu. K dispozici budou mít také své vlastní webové stránky a profily na sociálních sítích tak, aby byla značka Brutale na trhu viditelná.
Investice do podnikání pod značkou Brutale pro franšízanta, který se rozhodne zaměřit se výhradně na prodej obleků, činit 20 tisíc eur. V případě, že by chtěl svým zákazníkům nabízet i košile šité na zakázku, připlatí si o 5000 eur více. Tyto částky pokrývají veškeré náklady na franšízové poplatky, vzorky obleků a materiálů, předání know-how a školení. Příjemnou zprávou pro zájemce o licenci pak může být, že na franšízanta nečekají žádné další poplatky v průběhu spolupráce. Je běžnou praxí, že franšízanti nakupují od franšízora obleky a košile za velkoobchodní cenu. Jaká bude konečná cena pro zákazníka pak nejvíce závisí na situaci na trhu. „Obecně doporučujeme, jaká by marže mohla být, ale naši partneři si jsou dobře vědomi trendů na jejich trhu, a proto je mohou zvýšit nebo snížit,“ poznamenává majitel značky Brutale. Doba návratnosti investice tak závisí kromě již zmíněné marže na několika dalších faktorech – výši počáteční investice, provozních nákladech a obratu.
Cenová strategie
Mohlo by se zdát, že pořídit si oblek na zakázku, je pro zákazníky, jež si potrpí na luxus. Podle Kostadinova tomu tak ale není. „Žijeme v době, kdy přecházíme z hotových výrobků na zakázkové výrobky. Když říkám výrobky, mám na mysli oblečení, telefony, auta, kola, nábytek, módní doplňky všeho druhu. Ačkoli oblek muže nedělá, stále o něm hodně vypovídá. Není tedy žádným překvapením, že stále více mužů si uvědomuje, že konfekční obleky se nikdy nemohou srovnávat s těmi ušitými na míru. Naše obleky jsou dražší než značky hotových obleků a levnější než prémiové značky obleků na míru. Přitom používáme pouze italské materiály nejvyšší kvality,“ vysvětluje Nikolai Kostadinov. Pro představu, cena obleku z dílny Brutale, se pohybuje od 500 do 1500 eur.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Köp / få billig fentanyl online utan recept,
Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.