Byznys s ochranou
Společnost Signal 88 Security specializující se na poskytování bezpečnostních služeb byla založena v roce 2003 v americkém městě Omaha. O čtyři roky později se začala prostřednictvím licencí rozšiřovat po světě. Dnes má mimo domácí trh 340 franšízových partnerů ve čtyřech zemích – v Kanadě, Velké Británii, Austrálii a na Novém Zélandu. Své mezinárodní zastoupení chce i nadále rozšiřovat, a v hledáčku má i Českou republiku.
V současné době tak hledá zájemce o master-franšízovou licenci, který by v tuzemsku vybudoval síť jednotlivých poboček a staral se o jejich rozvoj. To vše pod hlavičkou franšízy Signal 88 Security. Z tohoto důvodu by měl mít uchazeč o master-franšízu silné vůdčí schopnosti, které jsou k vybudování a stabilizaci sítě nezbytné. Velkou výhodou při rozhodování o udělení licence je i to, zda zájemce o ni má v dané zemi dostatek relevantních kontaktů, jež by napomohly k růstu jeho podnikání. Důležitou věcí pak je i ochota a umění práce s lidmi – jejich najímání, školení, vedení a motivování k tomu, aby se ztotožnily s vizí celé značky.
Cena, kterou musí master-franšízant za licenci zaplatit, se pohybuje od 150 do 200 tisíc dolarů (cca 3,5 až 6,9 milionů Kč). Na další provozní investice pak vynaloží zhruba 50 až 100 tisíc dolarů. Za tuto na první pohled poměrně vysokou investici získá držitel master-franšízové licence veškeré know-how jednoho z předních poskytovatelů bezpečnostních služeb za oceánem a exkluzivitu na celou Českou republiku s možností prodávat další sub-licence jednotlivým franšízantům. Kromě předání komplexních informací ohledně marketingu, řízení a nabízených službách, jsou pro vedení konceptu Signal 88 Security klíčové školení a personální otázky.
Centrála tak master-franšízantovi poskytne školení nejen pro něj, ale získá také veškerou podporu při školení dalších členů svého týmu a dalších franšízantů. Zároveň se mu také mimo jiné dostane pomoci s oslovováním potenciálních zákazníků, franšízantů či dodavatelů. V zájmu americké centrály je, aby síť v rukách master-franšízanta prosperovala a dále rostla. Proto velkou pozornost věnuje také předání know-how týkající se zejména rozvoje franšízy. A to je to, co pro majitele master-franšízy představuje jeho core byznys a většinu jeho následných příjmů.

PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...