Retail Summit 2020 za dveřmi

Inovace jako hybná síla / „New retail“ vzniká zejména díky inovativním technologiím – Retail Summit 2020 proto věnuje značnou pozornost i tomu, jaká jsou nejnovější technologická řešení a jak je úspěšně implementovat při celkové digitalizaci firem. Svoje řešení představí řada společností v čele s Microsoft a O2, kteří kromě aktivní účasti v programu ukážou řadu revolučních novinek „naživo“ ve svých expozicích.
Středa
15.01.2020
Na začátku února v Praze proběhne 26. ročník obchodní konference Retail Summit 2020. Soustředí se na to, jak uspět v novém maloobchodním ekosystému.
 

Od pondělí 3. do středy 5. února se v pražském Clarion Congress Hotelu představí více než 120 vrcholových zástupců kamenného obchodu i e-Commerce, expertů i významných dodavatelů zboží a technologií pro maloobchod. Společně tak budou diskutovat nad tím, kam se v současné době ubírá nejen tuzemský maloobchodní trh, a to vzhledem ke změnám, kterými v posledních letech díky novým technologiím prochází. Přináší tak nejen celou řadu výzev a příležitostí pro ty, co jsou na nastalé změny připraveni, ale také i riziko, že se v něm někteří, na změnu nepřipravení, hráči přestanou orientovat.

Pojmy „new retail“ a ekosystém vysvětlí v úvodu Retail Summitu 2020 Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR. S globálními trendy rozvoje účastníky seznámí mimo jiné autoři série analýz „Pravda o obchodě“ Harjot Singh a Rodney Collins z komunikační skupiny McCann Worldgroup. O rozruch v kongresovém sále se pak nepochybně postará předseda výkonného výboru sdružení evropských internetových obchodů Ecommerce Europe Wijnand Jongen. Nedávno totiž vydal knihu s provokativním názvem „Konec nakupování on-line: budoucnost obchodu v propojeném světě“, která velmi plasticky popisuje koncepci „nového retailu“. Program obohatí i analýzy spotřebitelů, prezentované odborníky na výzkum ze společností Euromonitor, GfK a Nielsen. Strategické aspekty fungování firem v novém maloobchodním ekosystému z různých úhlů pohledu zdůrazní zástupci poradenských firem Boston Consulting Group, Deloitte a EY.

Tradičně se jisté velkému zájmu budou těšit prezentace vrcholových manažerů obchodních a výrobních firem. Retail Summit 2020 pozval do svého programu pestrou paletu řečníků ze společností, které jsou podle řady signálů na dobré cestě uspět v novém maloobchodním ekosystému.Své názory představí vysoce inovativní hráči na trhu jako jsou například Tomáš Havryluk z Alza.cz, Tomáš Čupr z Rohlíku, Igor Matejov z Mall Group) a za Pilulka.cz Michal Hanáček. Vystoupí ovšem také řada zástupců kamenných řetězců, kteří dokážou, že si umí i v novém retailovém ekosystému udržet či dokonce posílit své pozice. Do celkové strategické diskuse tak přispějí například Kateřina Harris a Petr Pavlík za síť Albert, Alena Střížová za dm drogerie markt, Luboš Korbelář z lékáren Dr.Max či Petr Chmelař z obchodní sítě Globus.

Velmi významnou roli v právě se vytvářejícím ekosystému budoucnosti budou hrát i výrobci, zejména pak ti značkoví. Svoji vizi na Retail Summitu 2020 představí ti nejpovolanější z nich, jako jsou Jannis Samaras (Kofola), Michaela Franeková (Unilever), Roman Trzaskalik (Plzeňský Prazdroj) či Tomáš Hejkal (Stock). V programu se však uplatní i malí, nezávislí dodavatelé, kteří již nyní nacházejí své pevné místo na trhu – jako například Martin Dokoupil z Tierra Verde a Kateřina Urbánková ze svazu ekologických zemědělců PRO-BIO.

Mediálním partnerem akce je i portál Franchising.cz.


Franšízy mezi nejlepšími / Součástí Retail Summitu je tradičně vyhlášení také výsledků ankety Mastercard Obchodník roku. V ní se na předních místech často umisťují i franšízové koncepty, jako např. Ikea, Benzina, Yves Rocher nebo Teta drogerie.

Populární na fóru

Správný čas na byznys

platí nabídka půjčky zdarma ještě dnes. kontaktujte pro více informací klikajaromir16@gmail.com

2 komentář(e)
posledni 07.11.2024
Správný čas na byznys

Zdravím všechny, prohrál jsem peníze tolika společnostem, které se vydávají za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...

2 komentář(e)
posledni 04.11.2024
Zaměřeno na vzdělávání

Ahoj všichni, přišel jsem o peníze od tolika společností, které se vydávaly za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...

1 komentář(e)
posledni 28.10.2024
Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019