horké téma

horké téma | 04.06.2021

Ceny pro úspěšné podnikatelky

Do soutěže Ocenění Českých Podnikatelek se letos přihlásil rekordní počet žen. Jména vítězek vybraných odbornou porotou se dozvíme na podzim.

Do soutěže Ocenění Českých Podnikatelek se letos přihlásil rekordní počet žen. Jména vítězek vybraných odbornou porotou se dozvíme na podzim.

horké téma | 11.12.2020

75 % podnikatelek vede rodinný byznys

Projekt Ocenění Českých Podnikatelek letos vyhlásil nejúspěšnější podnikatelky již potřinácté. Vítězky vzešly z 56 finalistek.

horké téma | 04.12.2020

Franšízy mezi nejlepšími lídry

Letošní ročník Ocenění Českých Lídrů zná své vítěze. V soutěži uspěly i značky, které se rozvíjí prostřednictvím franšízových licencí. Které to jsou?

horké téma | 15.01.2020

Retail Summit 2020 za dveřmi

Na začátku února v Praze proběhne 26. ročník obchodní konference Retail Summit 2020. Soustředí se na to, jak uspět v novém maloobchodním ekosystému.

horké téma | 29.11.2019

Nové firmy vznikají, ale pomaleji

Letos bylo v České republice založeno 22 250 nových společností. Je to nejméně za poslední tři roky. Může být řešením franšízing?

horké téma | 19.08.2019

Byznys budoucnosti?

Ve světě podnikání pod známou značkou se začíná prosazovat model kvazi-franšízingu. Majitelům lokálních firem dopřává větší volnosti a profitují z něj i franšízoři.

horké téma | 12.07.2019

Soukromých školek je nejvíc v historii

Aktuálně je v České republice 517 firem, které provozují soukromé školky anebo základní školy. Ke zvyšování jejich počtu přispívají i franšízy.

horké téma | 28.06.2019

Česko – místo pro úspěch

Český maloobchodní trh stálé láká nové značky. Za posledních 5 let jich přišlo 120.

horké téma | 21.06.2019

Většina českých lídrů podniká od 90. let

Ocenění českých lídrů zná své vítěze. Do letošního finále se dostalo 89 firem s nejlepšími ekonomickými výsledky. Celkem 43 % z nich tvoří rodinné firmy.

horké téma | 10.08.2018

Nová krev v byznysu

Komunikace mladé generace, která představuje velkou kupní sílu, se stále častěji přesouvá na sociální sítě jako Youtube, Facebook nebo Snapchat. To přináší i změny v byznysu.

horké téma | 16.11.2017

Jak zajistit franšíze věrnost

Všechny velké úspěšné franšízové sítě mají jedno společné - zástupy věrných příznivců, kteří tvoří svébytnou komunitu. Jak je získat?