Příležitost pro české franšízy v Paříži
Tuzemským franšízovým konceptům se tak otevírá možnost stát se součástí jedné z největších franšízových akcí na světě - Franchise Expo v Paříži. Její 38. ročník proběhne od 22. do 25. března v areálu výstaviště Paris Expo Porte de Versailles. Ti, co se rozhodnou pro účast na této opravdu prestižní akci, mohou očekávat více jak 35 tisíc návštěvníků z řad zájemců o franšízové podnikání, a to nejen z Francie. Každoročně se totiž veletrhu účastní i podnikatelé z ciziny uvažující o pořízení master-franšízové licence. A právě v Paříži hledají značky, se kterými spojí svou budoucnost a vyvezou je na své domácí trhy.
Frašnízoři ze střední a výhodní Evropy, kteří by se chtěly stát vystavovateli na pařížském veletrhu a oslovit tak svou nabídkou široké mezinárodní publikum, zaplatí za výstavní stánek o velikosti 6 m2 v „The Central Europe Pavilion“ 3 000 eur bez DPH. Součástí balíčku pro vystavovatele je i řada dalších služeb. Každý vystavovatel získá pro svou značku například 4 vstupy na celou akci, zároveň má také přístup do „LeClub“, což je uzavřený komfortní prostor pro jednání s potenciálními partnery. Informace o franšízovém konceptu budou dále uvedeny v oficiálním veletržním katalogu, jeho logo bude součástí všech seznamů vystavovatelů, a to jak v tištěné formě, tak i online, a mnoho dalších podpůrných služeb.
Franšíza ve světlech reflektorů
„Stát se vystavovatelem na takovéto opravdu velké akci zaměřené na propagaci franšízového podnikání, je pro tuzemské koncepty často velmi složité a nákladné. Možnost vystavovat ve speciálním pavilonu za cenu, která je výrazně nižší než ta, kterou platí ostatní vystavovatelé, je tak pro ně velmi atraktivní příležitostí. Kromě toho, že mohou se svou franšízou oslovit potenciální kandidáty na příjemce licence, budou mít příležitost s dalšími podnikateli z regionu, vyměnit si své zkušenosti a navázat tak zajímavé obchodní kontakty, jež jim mohou být do budoucna užitečné,“ říká Marek Halfar, ředitel poradenské společnosti PROFIT system.
Fakt, že se majitelům franšízových konceptů účast na pařízském veletrhu vyplatí dokládají i statistiky. Podle nich totiž tři čtvrtiny (75 %) vystavovatelů uzavřelo přímo na místě dohodu se zájemci o franšízovou či master-franšízovou spolupráci, která vedla k vytvoření či širšímu rozvoji franšízové sítě.
Oficiálním a mediálním partnerem této akce je také portál Franchising.cz. Poradenská společnost PROFIT system, která je jeho provozovatelem, se veletrhu účastní každoročně i jako vystavovatel a mezinárodní poradce. Díky tomu mohou čtenáři portálu a partneři získat zvýhodněný vstup. Bližší informace získáte v redakci.
Zaujala vás nabídka stát se vystavovatelem na Franchise Expo Paris? Neváhejte a kontaktujte nás na emailu redakce@franchising.cz.
Na velikosti záleží / Více jak 570 vystavovatelů, 35 tisíc návštěvníků nejen z Francie, ale také z dalších více jak 100 zemí – to je Franchise Expo Paris, největší franšízová akce v Evropě. Jejím mediálním partnerem je i portál Franchising.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Chutě světa pod jednou střechou
/24.11.2025
Známý chorvatský fast-casual řetězec Koykan hledá franšízanty s vášní pro světovou gastronomii. Po otevření dvou pražských restaurací chce expandovat i do krajských měst.
Přírodní kosmetika se těší stále větší oblibě. Kdo využije příležitost a získá exkluzivní licenci na budování obchodů oblíbené značky L’Erbolario v ČR?
Do regionu míří americké řetězce, Vodafone řeší spor a EG Group prodává část sítě čerpacích stanic. Franšízing potvrzuje svou sílu napříč obory.
Do polské metropole dorazí 23. a 24. října desítky franšíz a tisíce podnikatelů. Varšavský veletrh představí značky úspěšné v Polsku i mířící do střední a východní Evropy.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI