S franšízanty musíme mít stejné hodnoty
Jaký byl rok 2019 pro Next Reality?
Mohu s radostí konstatovat, že letošní rok byl skvělý, možná až přelomový! Domluvili jsme se na spolupráci s 12 novými franšízanty, nastartovali jsme spolupráci s finančně-poradenskou společností Partners, která už od samého počátku generuje velmi pěkné obchodní příležitosti. Každý den získáváme do naší sítě realitní tipy na klienty po celé ČR, které se nám daří realizovat a zároveň získáváme podíl na provizích ze všech finančních produktů od Partners, tedy do celé naší sítě získáváme pasivní příjmy z doporučených klientů, to vše pod systémem a metodikou. Daří se nám vytěžovat příležitosti ve spolupráci s Českomoravským realitním fondem, což je naše další nesporná přidaná hodnota franšízanta Next Reality. Domluvili jsme se na spolupráci s MND, tedy každý "NEXŤÁK" získává odměnu za převody energií v rámci servisu zobchodované nemovitosti.
Letos čekají realitní byznys legislativní novinky. Jste na ně připraveni?
Po celý rok jsme se aktivně zajímali a připravovali se na start nového Zákona o Realitním zprostředkování a s tím souvisejících novinek – změna volné živnosti na vázanou a povinné pojištění pro kanceláře a makléře. Jsme rádi, že letos na jaře vstoupí v platnost tato nová právní norma, je to pozitivní signál pro všechny občany v ČR, že naše profese bude mít jasné mantinely. Připravili jsme taktéž nový systém vzdělávání pro manažery a makléře, právě s ohledem na nový zákon a neustálé nové trendy v realitách. Jediná cesta jak uspět a být na špičce realitního trhu v poskytování špičkových služeb pro klienty je poskytovat lidem vzdělávání, sledovat trendy a poté je efektivně distribuovat do celé naší sítě. Je pro nás klíčové, aby se naši klienti na nás vždy obraceli jako na realitní společnost, ve které budou mít důvěru a dostanou tu nejvyšší možnou kvalitu standardu poskytovaných služeb.
Jak se vám daří růst?
Rosteme podle stanovených plánů a jsme pevně věříme, že se nám bude dařit i nadále, máme co nabídnout našim partnerům a makléřům. Trh se neustále profesionalizuje a to je moc dobře, a právě proto, že není jednoduché obstát na dnešním vysoce konkurenčním realitním trhu v ČR, je pro nás velkým zadostiučiněním, že se nám daří expanze do dalších měst po celé republice.
Na českém realitním trhu funguje hned několik sítí, které expandují prostřednictvím franšízy. Proč by se měl zájemce o franšízu rozhodnout právě pro Next Reality?
Rozhodujícími faktory jsou bezesporu služby a přidané hodnoty ve spolupráci s obchodními partnery, o kterých se v tomto článku zmiňuji, to jsou vše pobídky, které jsou pro naše partnery zajímavé. Mimochodem, je pro nás důležitá zpětná vazba u každé naší akvizice, ať už vyjde nebo ne, jedině tak můžeme správně reagovat na dnešní trh, podmínky a trendy.
Poraďte, co je pro úspěch franšízanta Next Reality klíčové?
Skvělá otázka, kterou rozebíráme dnes a denně s našimi potenciálními franšízanty. Pro mě osobně, stejně tak pro kolegy v NEXTu je rozhodující, že se musíme společně pochopit v myšlení, osobními přístupy k hodnotám, nejen k těm byznysovým, ale zejména lidským. Když se potkáme v těchto základních principech, mnohem lépe se nám komunikuje, předávají se nám lépe informace z centrály, máme prokazatelně rychlejší start byznysu v takové kanceláři. Zkrátka je pro nás důležité vnímat stejné hodnoty, cíle a vize, které jsme si vytyčili. Totiž franšízing je mimo jiné i o propůjčování jména – brandu a dost možná o jedné šanci v daném městě uspět. Chceme otevírat kanceláře s leadery, kteří budou mít podobné hodnoty, budou chápat směřování značky Next Reality a díky tomu budou schopni mnohem lépe předávat informace na své spolupracovníky v kanceláři, ale i klienty!
Co nového chystáte pro rok 2020?
Chystáme toho opravdu hodně. Ještě jednou zmíním, že nás letos čeká start nového Zákona o Realitním zprostředkování, který vejde v platnost v březnu, nicméně s odloženou účinností od září 2020. Je to velké téma, musíme se na to všichni pořádně připravit. Máme v plánu otevřít dalších 12 kanceláří. Máme jasně nastavené byznysové cíle ve spolupráci s Partners. Po několika letech budeme měnit náš interní IS NEXTAPP, který nám všem zefektivní každodenní práci, na to navážeme novými webovými stránkami, které budou ojedinělé s ohledem na dnešní prezentace realitních sítí, přitom ale budeme dbát na jednoduchost a přehlednost. Chystáme i jedno IT řešení pro každodenní práci makléře v terénu. V neposlední řadě se po 10 letech přestěhuje centrála z Anglické na Vinohradech do nových moderních kancelářských prostor (500 m2) do Olbrachtovy ulice na metru Budějovická, na Praze 4. Budeme tak mít skvělé zázemí, a hlavně nadstandardně velké prostory pro vzdělávání a setkávání se s kolegy z celé republiky.
Autor rozhovoru: Ing. Barbora Štanglová

PŘEČTI ČLÁNKY

Tomáš Grec získal v rámci sítě Next reality ocenění za franšízovou pobočku s největším obratem. Jak se mu podařilo tohoto úspěchu dosáhnout?
Franšízová síť realitních kanceláří i po 17 letech na trhu nachází prostor pro nové pobočky. Své portfolio nyní rozšíří i o možnosti investic.
V březnu to bude rok, co se Dušan Měchura stal jedním z franšízantů sítě Next Reality. Jak se mu daří a co vnímá jako hlavní výhody franšízingu?
„S každým zájemcem o franšízu řešíme již od počátku to, jak uspět na úplně jiném trhu, než který tu byl dříve,“ říká Petr Zelenka, ředitel partnerské sítě Next Reality.
Rok 2021 byl pro realitní byznys úspěšný. Těžili z toho i makléři a franšízanti realitních kanceláří Next Reality. Bude tento trend pokračovat?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.