Do Paříže za franšízou v roce 2021
Vzhledem k nejnovějším epidemiologickým opatřením francouzského ministerstva zdravotnictví oznámili organizátoři pařížského franšízového veletrhu „Reed Expositions France“ a „French Franchise Federation“, že veletrh naplánovaný na začátek října, nebude přeložen na pozdější letošní datum, ale s definitivní platností se letos neuskuteční. Tedy ve formátu, v jakém jej všichni známe.
Opatření francouzské vlády zakazují shromáždění více než 1 000 lidí, tudíž neexistují optimální podmínky pro tak velkou akci, jakou pařížský franšízový veletrh je. Jde totiž o největší franšízovou akci v Evropě. Každý rok se na ní objeví více než 550 vystavovatelů z řad franšízových konceptů. Poradenských společností, bank, právníků, franšízových asociací. V průměru veletrhem během jeho konání projde více než 35 tisíc lidí z celého světa. Koná se tradičně na konci března. Kvůli pandemii koronaviru byl již dvakrát odložen – na konec května a na začátek října. Poslední vývoj událostí však přiměl k nesnadnému rozhodnutí.
„Konečné odložení akce je velkým zklamáním pro všechny vystavovatele, kteří trpělivě čekali, a všechny týmy, které letos pracovaly na pořádání veletrhu. Děkujeme partnerům a všem 367 vystavovatelům, kteří byli připraveni se 39. ročníku zúčastnit. Tato situace, ve které jsme se všichni ocitli, jasně ukázala ducha solidarity ve franšízingu. „Franchise Expo Paris“ tu stále je bez ohledu na to, že letos neproběhne. Těšíme se na vás v roce 2021 a již nyní pracujeme na tom, aby ten příští ročník výjimečný,“ prozradila Sylvie Gaudy, ředitelka franšízy v Reed Expositions France.
Podle našich posledních informací se však uskuteční Franchise Expo Online, a to v termínu od 26. do 28. října. Tato vytvořená platforma sdružuje vystavovatelů z 90 odvětví s kandidáty na franšízanty, budoucími franšízory, investory či master-franšízanty. Ti tak mají příležitost setkat se tváří tvář prostřednictvím videa.
Naopak cestu do Polska mají občané České republiky otevřenou zatím bez omezení. Mají tak možnost vyrazit směr Varšava a navštívit 15. října největší franšízový veletrh v regionu CEE.
Informace pro úspěch / Tradiční součástí veletrhu jsou i franšízová školení a přednášky, na nichž uchazeči o licence získají užitečné informace – například na co si při výběru franšízy dát pozor, co by měla obsahovat franšízová smlouva nebo jak správně na byznys plán. Ty se sice v online „verzi“ neobjeví, těšit se však na ně můžete příští rok. PŘEČTI ČLÁNKY
Evropský franšízing zažívá bouřlivé týdny
/02.10.2025
Do regionu míří americké řetězce, Vodafone řeší spor a EG Group prodává část sítě čerpacích stanic. Franšízing potvrzuje svou sílu napříč obory.
Do polské metropole dorazí 23. a 24. října desítky franšíz a tisíce podnikatelů. Varšavský veletrh představí značky úspěšné v Polsku i mířící do střední a východní Evropy.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI