Rostoucí zájem o licence
Ačkoli opatření přijatá v souvislosti s bojem proti šíření onemocnění COVID-19 uzavřela v letošním roce pobočky tohoto konceptu hned dvakrát, dá se říci, že značka dětského oblečení Coccodrillo má za sebou úspěšný rok. Na tuzemském trhu se její síť rozrostla o novou prodejnu, jež vznikla přeměnou z obchodu konkurenční značky, která ukončila své aktivity u nás. Zákazníci ji mohou najít v severomoravském Bruntále. Ještě dynamičtěji se Coccodrillu dařilo růst na sousedním slovenském trhu, kde během letoška otevřelo své dveře zákazníkům 6 nových franšízových provozoven.
Ze zájmu o franšízové licence lze vyčíst, že zastoupení této módní značky zaměřené na děti se bude i v následujícím roce v Česku i na Slovensku zvětšovat. Jak však prozrazuje Renata Kubáňová, franšízová manažerka Coccodrillo, která má na starosti český a slovenský trh, zcela konkrétní plány ohledně expanze nejsou. Na základě zkušeností z letoška je jasné, že ani v příštím roce nebude jednoduché přesně plánovat. Otevírat nové obchody jsou však připraveni.
Loajalita jako klíč k úspěchu
„Velmi nás těší, že se stále ozývají noví a noví uchazeči o podnikání pod naší značkou. Jako jednu z jejich motivací, kromě chuti podnikat pod zavedenou a kvalitní značkou, vidím to, že u Coccodrilla není nutné investovat vysoké částky do nákupu zboží. Zaplatí tedy kauci za zboží a následně jim je vyplacena provize za prodej zboží. Nemají tak „utopené“ finance v zásobách a přeplněné sklady neprodaným zbožím,“ vysvětluje Renata Kubáňová s tím, že neprodané zboží od nich centrála po uplynutí sezóny převezme a zásobí ho novou kolekcí. Ta se klasicky objevuje dvakrát do roka a zákazníky je netrpělivě očekávána.
Právě věrní zákazníci a jejich vztah s majiteli jednotlivých franšízových prodejen jsou možná jedním z důvodů, proč ani přes výrazné omezení, v podstatě znemožnění, fungování nemusel žádný z franšízantů svůj obchod zavřít. Zákazníci Coccodrillo jsou totiž dle vyjádření Renaty Kubáňové opravdu loajální a ukázalo se to jak na jaře, tak i při 2. vlně vládních opatření. „Řada našich franšízantů mohla vyřizovat například telefonické nebo e-mailové objednávky a „prodávat“ předem objednané zboží tzv. z okénka. I toho zákazníci využívali. Mnoho z nich ale počkalo, až se jim dveře obchodů otevřou, za což jsme velmi rádi. Vážíme si toho, že vydrželi a nenakoupili si zboží z e-shopů, ale od „svých obchodníků,“ říká Renata Kubáňová.
Majitelé poboček Coccodrillo v době krize využili i nabízené podpory ze strany státu. Kromě ošetřovného, „Pětadvacítky“ pro OSVČ žádali někteří i o pomoc v rámci vládních programů Antivirus (na podporu zaměstnanců) či COVID Nájemné. U posledně jmenovaného jim jistě velmi pomohly dobré vztahy s pronajímateli prostor pro jejich obchody, včetně obchodních center, kteří byli ochotni slevit na nájemném tak, aby franšízanti měli na podporu v rámci tohoto programu nárok. Potvrdil se tak trend, o kterém Renata Kubáňová již před časem mluvila. Tím je zájem ze strany malých i velkých obchodních center mít značku Coccodrillo mezi svými nájemci.

PŘEČTI ČLÁNKY

Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.
Zájem o franšízové licence značky Coccodrillo trvá. V západočeských Vejprtech navázala novou formu spolupráce.
Zapojení do chodu svých prodejen, takoví jsou franšízanti sítě Coccodrillo. Investory mezi nimi nenajdete. Jak se jí nyní daří?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz