Klientům zlepšujeme kvalitu života
Před zhruba 9 lety byla Kateřina Pauknerová majitelkou kavárny a to, že bude jednou součástí rozsáhlé sítě výživových poraden ji ani nenapadlo. K výživovému poradenství se dostala oklikou kvůli vlastním zdravotním potížím. Uvědomila si, že je třeba něco změnit, a to zejména přístup sama k sobě, k jídlu, pohybu a životnímu stylu obecně. Začala tak vyhledávat relevantní informace, vzdělávat se. Toužila prostě vědět stále více. To, co zjistila, nejprve zkoušela zpočátku jen sama na sobě. O své úspěchy se dělila se svým okolím. Netrvalo však dlouho a její svět se začal točit kolem výživy stále těsněji a těsněji.
„Když mi do cesty vstoupila franšízová síť výživových poraden, byl pro mě svět nutričního poradenství najednou jasnou volbou. Díky němu se mi podařilo skloubit vášeň a nadšení pro výživu, nutkavou touhu objevovat nové přístupy a trendy s touhou být užitečná a pomáhat druhým s jejich trápením,“ vzpomíná Kateřina Pauknerová na rozhodnutí, díky němuž se z majitelky kavárny stala franšízantka Světa zdraví, který se před více jak rokem rozvinul v koncept Nutriadapt Weight Management Clinic. Ačkoli byla tato změna finančně, časově i procesně náročná, nezalekla se jí a vyplatilo se. Její pobočky v Českých Budějovicích a Písku dnes patří k nejúspěšnějším v síti. „Přechod z jedné značky na druhou nebyl zcela bezbolestný. S odstupem času však mohu říct, že jsem za změnu strategie a její posun blíže k lékařskému prostředí ráda. Máme nové služby, nové postupy, které jsou ojedinělé nejen na českém trhu. V praxi vidíme, že jsou účinné, a tedy pro klienty prospěšné,“ doplňuje jihočeská franšízantka.
Síla sítě
Tím, co Kateřinu na její práci nejvíce baví, je různorodost, práce s klienty i nutnost vždy přemýšlet o nejefektivnějším postupu. S každým klientem totiž přichází nový příběh, navíc se klienti během absolvování svého programu mění, a to nejen fyzicky, ale i mentálně. „Právě v tento moment vidíme, že naše práce má obrovský smysl, prostě zlepšujeme lidem kvalitu přítomného i budoucího života,“ poznamenává s tím, že v současné době mají její poradny mnoho klientů, kteří do nich chodí už několik let. Ne proto, že by se jim nedařilo upravit svou váhu, ale vědí, že s věkem se jejich organismus mění a oni si i nadále chtějí udržet svou optimální hmotnost. „Osobně mě baví i samotná manažerská činnost, práce se zaměstnanci, jejich motivace k odvádění nadstandardních výkonů. Baví mě i přemýšlení o zvyšování kvality služeb, hledání nových trendů ve výživě a další věci spojené s oborem, ve kterém podnikám,“ vysvětluje Kateřina Pauknerová.
Jako hlavní pozitivum přistoupení k franšízovému konceptu vidí Kateřina fakt, že získala zázemí silné společnosti včetně přístupu k praxí ověřenému know-how, nastaveným procesům, systému vzdělávání nebo právní pomoci. Od franšízora také získala reklamní a marketingové materiál, kontakty na potenciální klienty i odbornou pomoc nejen v začátcích svého podnikání v novém oboru, ale po čas celé spolupráce. K tomu si můžete připočítat i vstřícný a přátelský přístup ze strany centrály společnosti Nutriadapt Weight Management Clinic.
Podpora v době koronavirové
Ten je důležitý zejména v momentě, kdy nastane problém jako je například pandemie COVID-19. Ta podnikání Kateřiny Pauknerové ovlivnila poměrně zásadně. „Na jaře jsme byli, nejen my, naprosto ochromení, zaskočení danou situací a prakticky nepřipravení. S novou situací jsme se rozhodli poprat a vypořádat se s ní. Naše práce se přesunula do on-line prostoru. Naučili jsme se využívat nové technologie, komunikovat s klienty na dálku. Díky tomu jsme druhou vlnu pandemie na podzim zvládali mnohem lépe, byli jsme připraveni nejen my, ale i naši klienti. Navzdory dané situaci máme nové služby, postupy i procesy,“ prozrazuje majitelka poraden Nutriadapt v Českých Budějovicích a Písku.
Pomoc franšízora se s ohledem na současnou situaci odehrává hned na několika frontách. „Centrála nám vyšla vstříc po finanční stránce, získali jsme úlevy snížením několika poplatků a prodloužením doby splatnosti,“ popisuje Kateřina Pauknerová konkrétní kroky vedení společnosti s tím, že velkou pomocí byly i marketingové materiály, které pomohly k oslovování nových klientů. V neposlední řadě pak centrála hledala způsoby, jak v této obtížné době nejen udržet, ale i zlepšovat kvalitu a rozsah poskytovaných služeb. Pozornost byla věnována i zaměstnancům jednotlivých poraden, aby nepodléhali frustraci a dokázali se s poskytováním služeb pohodlně a se stejnou účinností přesunout do online prostředí.
Každému uchazeči o franšízovou licenci Nutriadapt by doporučila zejména to, aby nepodcenil vzdělávání a naučil se práci všech ve svém týmu. Jen tak si totiž bude moci být jistý, že v momentě, kdy někdo „vypadne“, nebude ohrožen chod jeho pobočky a péče o klienty. Navíc mu to pomůže i lépe porozumět potřebám týmu, kvalitněji a s dostatečným časovým předstihem práci plánovat, řídit a v neposlední řadě i lépe kontrolovat.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Franšízová síť klinik Nutriadapt navyšuje počet poboček a optimalizuje jejich ziskovost díky promyšleným službám," říká jednatelka společnosti Marta Nosková.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Jen jednu z 59 poraden, které pod touto značkou fungují, provozuje sám franšízor. Zhruba 60 procent franšízových poraden vlastní ženy.
Luboš Palán je franšízantem značky Nutriadapt téměř dva roky. Jak se mu v oboru nutričního poradenství podniká?
Vedení společnosti Nutriadapt momentálně zaměstnává navazování spolupráce s velkými firmami a zdravotními pojišťovnami i rozšiřování franšízové sítě.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Češi zakládají živnosti a firmy rekordním tempem. První pololetí roku 2025 přineslo nejvíc podnikatelských startů za poslední roky. Jaký dopad má tento trend na franšízing v Česku?
Bez energie a úsilí by nebylo úspěšného podnikání ani v případě franšízingu. Před finálním rozhodnutím byste se měli zamyslet. Na co vše si dát pozor?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
VPO Protivanov nabízí rozjet byznys bez licenčních poplatků. Partneři těží z podpory, know-how i exkluzivity v regionu.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.