Vodafone bude poskytovat franšízové licence
Muriel Antonová, generální ředitelka Vodafone, informovala portál www.franchisingINFO.cz o změně prodejní strategie společnosti. Své prodejny totiž bude nabízet jako franšízy, tedy obchody, které pod značkou Vodafone budou provozovat jeho obchodní partneři.
Proč chcete v době internetového prodeje rozšiřovat prodejní síť?
"Náš internetový obchod sice funguje dobře, lidé si jednoduše potřebují telefony osahat a podívat se, jak doopravdy vypadají, a chtějí si naživo podiskutovat. Prostě chceme mít s lidmi co největší kontakt."
Kolik prodejen takhle chcete získat?
"Koncem příštího roku bychom mohli mít dvojnásobek současného počtu obchodů, to je kolem 120 prodejen. Ceny i služby budou stejné jako v našich prodejnách. Pracovníci našich partnerů budou procházet standardním tréninkem jako všichni naši prodejci a i systém kontroly bude stejný. Zákazníci by tak neměli pocítit žádný rozdíl."
Jaké budou podmínky pro spolupráci a kdy se projekt spustí?
"To vám teď nemůžu říci, zájemci brzy najdou více informací na našem webu. Na jaře rozjíždíme teprve pilotní projekt, ostrý provoz chystáme až na léto. Je zajímavé, že zájem o obchody projevili třeba vedoucí našich stávajících prodejen."
PŘEČTI ČLÁNKY

Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
V nejbližších třech letech franšízová síť chystá rebranding na 1000 čerpacích stanicích v 7 zemích, včetně Česka.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI