S PRINK se investice vrátí velmi rychle

Mají pro to všechny předpoklady, rozvoj PC a tiskáren za poslední roky zaznamenal obrovský rozmach a to, co my jsme považovali za zázrak je pro naše děti naprostou samozřejmostí, tiskárna je dnes téměř v každé domácnosti. Provozní náklady na tisk, zejména ve firmách jsou neskutečným žroutem peněz. Možná právě proto, že si většina firem přehodnotila svoje náklady prodejny Prink zaznamenali v minulém roce 15% nárůst tržeb.
„Prodáváme vše, co může spotřebovat tiskárna, fax, kopírka nebo plotter. Pouze a výhradně spotřební materiál: Inkoustové náplně, tonery, inkousty, refill kity a 180 různých typů papíru. Všechny výrobky jak v originálním provedení tak i značky Prink, díky které mohou zákazníci ušetřit až 80% vzhledem k originálním produktům, říká pro FranchisingINFO.cz Luboš Dvořák, Master franšízant pro Českou republiku, SR a Polsko.
V České republice se otevírá 5. prodejna, v Ostravě, cílem je mít prodejnu v každém městě od 60 000 obyvatel. Prognózy jsou velmi optimistické, předpokládá se růst ještě nejbližších 15 let, investice se vrací velmi rychle, jak říká Luboš Dvořák:
„Otevřít obchod Prink je velmi jednoduché, protože tým profesionálů se postará o vše potřebné. Od pomoci s vyhledáním prodejního místa, naprojektování obchodu, nainstalování zařízení obchodu až k doladění všech dalších detailů tak, abychom mohli dodat našim členům produkt "na klíč." Pokud porovnáte cenu obchodu Prink s cenami dalších obchodů na franchising uvědomíte si o kolik je naše nabídka výhodnější. Náš cíl je prodávat zboží společně a ne vydělat na ceně zařízení obchodu! Ziskovost prodejního místa Prink je jedna z nejvyšších na trhu!“
Ta cena je 680 000 Kč, kdybych nechala průchod své fantazii, tak jen ve svém okolí znám několik lidí, kterým by tato práce sedla, byli by svými pány a nemuseli řešit, jestli v další vlně propouštění budou oni. Pochybnosti o odbornosti vysvětlil Luboš Dvořák celkem detailně:
„Prink neprodává pouze náplně a papír, ale zkušenost, kvalitu a důvěryhodnost, tak aby byl vždy k dispozici zákazníkovi. Členové obchodní sítě Prink jsou prostřednictvím zaškolovacích kursů schopni vést s jistotou prodejní místo. Následně po úvodních zaškoleních jsou pořádány periodické aktualizační kursy, které dovolují udržet vysokou úroveň znalostí nových produktů. Tyto kursy a školení pokračují po celou dobu smluvního vztahu, tak aby bylo naplněno "neustálé zaškolování": pouze toto zajistí znalosti specialisty.“
Mnozí franšízanti (ve světovém měřítku) mají dvě a více prodejen, to je argument, který slova Luboše Dvořáka potvrzuje. Zajímavostí je, oproti jiným franšízovým systémům, telemarketing pro vyhledávání firemních zákazníků, to je skutečně velká nadstavba.
Více informací o systému naleznete v Katalogu franšíz.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...