Všechno je jasné již od začátku

Portas je franšíza původem z Německa, nyní má více než 500 franšízantů nejen v Německu, ale i ve Velké Británií, Lucembursku, Dánsku, Nizozemí, Švýcarsku, Itálii, Belgii, Francii, Polsku, Maďarsku, na Slovensku a u nás, ještě stále je dost příležitosti pro franšízanty.
PORTAS nabízí vybranému okruhu samostatných partnerů komplexní podnikání. Úspěšná struktura systému franšízy je jednoduchá a přesně daná: všechny části jsou zaměřeny na zákazníka. Všichni partneři mají stejná práva a jsou samostatní, avšak dostává se jim kvalifikované podpory. Díky know-how profesionalitě renomovaného podniku jsou výnosy naprogramované. Příjemci franšízy se mohou spolehnout na využívání propracované koncepce reklamy, školení pracovníků, bezvadné technologické a vzhledové vybavení, na dlouholeté zkušenosti, pravidelné poradenství i tradici značky, která je jedničkou na evropském trhu.
V programu renovací má nyní v nabídce dveře, kuchyně, ostatní nábytek, schodiště, stropní podhledy. Ideální příležitost pro řemeslníka, který si není jistý, jestli uspěje sám, po podepsání franšízové smlouvy s firmou Portas získá reklamu a část území v ČR, za které bude zodpovědný, nemusí věnovat energii propagaci a může se tak věnovat zakázkám a zákazníkům.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář