„Umíme nalézt místo pro všechno,“ pro každou věc najdeme místo. Nejvíce času ztratíte hledáním, náš systém vám dá řád.
Můžete krátce představit Váš franšízový systém?
HSW je maloobchodní franchisový koncept nabízející výrobky, které optimalizují úložné prostory, umožňují lepší organizaci prostor a úsporu místa jak v domácnostech, tak v kancelářích. Koncept vznikl v Austrálii a rozvinul se z pouhého 1 obchodu v roce 1997 v síť 65 obchodů v Austrálii a 22 maloobchodních jednotek v 10 zemích po celém světě.
V současné době chystáte další expanzi v Evropě. Jaká je Vaše strategie a čeho byste rád dosáhl?
Kromě trhů, na kterých již v Evropě působíme, máme zájem především o Itálii, Německo a trhy střední a východní Evropy s hlavním cílem, kterým je Česká republika. Do Prahy přiletím 20. října a budu se snažit maximálně osobně poznat podmínky místního trhu a navázat na předchozí analýzy tržního potenciálu.
Jaký postup jste zvolil v České republice?
Vzhledem k našemu vážnému zájmu o trhy střední Evropy, včetně České republiky, jsme provedli řadu analýz, na které navazujeme. Ve spolupráci s australskou vládní agenturou Austrade se prezentujeme, mimo jiné, na portálu FranchsingINFO.cz a Franchising Foru 2010. Věřím v osobní setkání a navázání přímé komunikace již od začátku. Mým osobním cílem je nalézt mezi zájemci o náš koncept budoucího master franšízového partnera, možná i pro jiné země tohoto dynamického regionu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...