Džínová láska
V jedné české písničce se zpívá, že: všechny starosti, problémy a hlouposti za nás vyřeší džínová láska. Je to věta k zamyšlení, každopádně jedno je jisté, není na světě jiného oblečení, které by se dočkalo nesčetných variací, kombinací i názvů. Dokonce se vyrábí spodní prádlo, plavky i ložní povlečení imitující džínsovinu. Jednou z nejznámějších značek džínového oblečení je Levi´s®, jejíž modely jsou součástí šatníku i takových osobností jako Baracka Obamy či Václava Havla.
Historie Levi´s®
Podle zpracovaných dat Reportu o franšízingu v roce 2010, je právě Levi´s® nejstarší značkou působící na franšízovém trhu v České republice. Historie firmy sahá až do roku 1853, kdy Levi Strauss založil v San Francisku svůj první obchod s textilem a galanterií. Během 150 let se značka rozšířila po celém světě. Za svůj obchodní model zvolila ve valné většině zemí právě franšízing.
Franšízová spolupráce
Své obchody buduje značka již 13 let na území České a Slovenské republiky. Na základě franšízového modelu plánuje získat ještě vyšší tržní podíl a rozvíjet přidanou hodnotu firmy všemi směry - zákazník, franšízant, značka. Franšízantům nabízí samostatné podnikání, při kterém se mohou spolehnout na globální silnou značku.
V roce 2010 Levi‘s® zaznamenal oživení maloobchodu v obou zemích. Implementoval nový koncept nábytku, díky němuž získal ocenění za jeden z nejlepších designů v maloobchodu. Otevřel jeden nový Levi´s® Store v Bratislavě a několik multibrandových prodejen v ČR i SR. V současné době provozuje 5 vlastních obchodů, z nichž jsou 2 outlety, a 9 franšízových provozoven, z toho 3 jsou na Slovensku. V ČR a SR spolupracuje se 4 franšízanty, 2 z nich vedou více obchodů. „Franšízanti nás sami oslovují, využíváme komunikačních kanálů FranchisingINFO.cz a publikujeme články v médiích zaměřených na segment B2B,“ potvrzuje aktivity Miroslav Kubricht, country manager a kontaktní osoba pro zájemce o licenci.
Značka se zajímá o celé území ČR a SR, nejvíce o obchodní centra, pasáže i obchodní zóny. „Stále hledáme, není město ani místo, které by bylo již saturováno. V případě obchodních center jsme velice opatrní a pečlivě si je vybíráme, jsou totiž taková, která neprosperují dle našich představ,“ upřesňuje Miroslav Kubricht.
Jak dále Kubricht uvedl, společnost má zájem o spolupráci jak s novými partnery pro obchody Levi´s® Store, tak také se zájemci z řad multibrandových obchodů. Poplatek za licenci činí 300 euro a investice na vybudování pobočky se odvíjí od toho, kde je obchod situován. Ideální velikost obchodu pro Levi‘s® Store se odvíjí od lokality, obvykle se pohybuje v rozmezí 125-150 m2. 25-50 m2 je vhodných vyhradit pro oblečení této značky v případě multibrandových prodejen.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Köp / få billig fentanyl online utan recept,
Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.