Téměř každá rodina v ČR má PC

Prink je evropská síť maloobchodních prodejen se spotřebním materiálem pro tiskárny, která je přítomna téměř ve všech státech Evropy a jejíž síť tvoří téměř 600 podejen. Pochází z Itálie a na území České republiky působí od roku 2005. Celkem provozuje 8 franšízových a 3 vlastní obchody.
Lubomír Dvořák, kontaktní osoba pro zájemce o franšízovou licenci potvrzuje zájem o koncept ze strany nabyvatelů licence: „Zájemci o licenci se hlásí sami, buď přes internet, nebo se jimi stávají zákazníci, které koncept zaujal, mají s ním zkušenosti a věří mu.“
Dle vyjádření pana Dvořáka má značka pro partnery přichystaný franšízový balíček, který zahrnuje uzpůsobení prodejního místa a reklamní kampaň při otvírání nové provozovny. Franšízantovi je plně k dispozici technická podpora, která je připravena zodpovědět jakýkoliv dotaz z oblasti tisku v reálném čase. Je jim zaručena územní exkluzivita a mají možnost průběžného doškolováni formou e-learningu.
Jak dále vysvětluje: „V současné době má téměř každá rodina v ČR své PC, tiskárna je velmi často první periferií, kterou ke svému počítači zakoupí. Stejně tak firmy, ty šetří, ale třeba faktury nebo materiály pro zákazníky vytisknout stejně musí. Trh směřuje ke stále větší specializaci, což nahrává filozofii Prink, díky které se dokážeme přizpůsobit a poskytnout kompletní asistenci a servis zákazníkům.“ Navíc výrobci tiskáren stále vyvíjejí nové technologie, které postupně mění tiskárnu v komplexní zařízení.
Lubomír Dvořák předpokládá, že se značce podaří do konce tohoto roku otevřít dalších 8 poboček a uzavřít rok 2011 s 20 fungujícími provozovnami.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...