Exim Tours v zisku

Cestovní kancelář s průměrným počtem 254 zaměstnanců v uplynulém roce zajistila leteckou dovolenou 263 tisícům klientů na jih Evropy, do Středomoří a během zimní sezony do Egypta a dalších exotických destinací. Vlastní síť 50 poboček po celé republice, kterou doplňuje 18 franchisovými a dalšími 2 000 provizorními prodejci.
Společnost loni změnila leteckého přepravce, přešla od společnosti ČSA k firmě Travel Service. „Obě společnosti jsou profesionální. Nebyla to otázka cenová ani kvality služeb, ale pouze záležitost portfolia a dosahu požadovaných destinací,“ vysvětlil generální ředitel a předseda představenstva Ferid Nasr.
Cestovní kancelář dosáhla v roce 2010 celkových tržeb téměř 3,5 mld. korun. Zaostala tak zhruba o 100 milionů za výsledkem z roku 2009. Zisk po zdanění však meziročně stoupl ze 134 na 141 milionů korun. Vlastní kapitál ke konci loňského roku činil 566 milionů korun.
Pokles v branži totiž obecně vedl ke snížení marží a zhoršení provozních výsledků. Provozní výsledek hospodaření Exim Tours loni poklesl na 60 mil. Kč ze 123 mil. Kč dosažených v roce 2009. Finanční výnosy z nerozděleného zisku však dokázaly výpadek vykompenzovat.
Pro bližší informace kontaktujte redakci FranchisingINFO.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...