Fórum k článku: Subway vidí potenciál na benzinkách 18

fransizant 10.10.2019 *.zrh-exit.privateinternetaccess.com

3
a

fransizant 10.10.2019 *.tor-exit-4.zbau.f3netze.de

3
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech. Tato pobočka byla otevřena začátkem roku 2019 a provoz byl ukončen přibližně po půl roce v létě 2019. Podobná situace byla i ve Zlíně. Restaurace zde byla otevřena v 4/2018 a provoz ukončen přibližně po roce v 7/2019. Pro většinu frenšízantů jsou hlavní příčinou konce vysoké náklady na provoz , špatný marketing značky v ČR. Vysoké náklady jsou způsobeny především velkou COG (tedy cenou zboží, tvoří přibližně 35 - 40 procent z tržby) a odvody pro SUBWAY 12,5 procenta. Dalším problémem je, že jsou restaurace otevírány kdekoliv a za jakoukoliv cenu. Pan Princ i celá SUBWAY kancelář v Praze a i moravští DA jsou motivováni od frenšízora bonusy za otevření každé restaurace a dále pobírají procentualní obraty z tržeb. Od roku 2013 bylo zavřeno několik restaurací: Zlín (dvě Zlaté Jablko a Svit), Opava (OC Breda), Brno (tři Campus, Solniční, Štefánikova), Jihlava, Velké meziříčí (odpočívadlo u D1), Říčany. Můj názor je, že v součastném stavu není síť řetězce SUBWAY schopna v ČR konkurovat benzinkám s vlastním občerstvením.

SpinOnHoliday 26.12.2019 *.rev.perfectinternet.in

3
this is really very informatinable and good suffestion post i liked it!!!! https://www.spinonholiday.com/places/pondicherry/

Ostatní kategorie

PROFIT system franchise services s.r.o. prohlašuje, že nenese odpovědnost a nezasahuje do obsahu příspěvků zadaných uživateli prostřednictvím Fóra. Budou odstraněny příspěvky s reklamním sdělením, zjevně protiprávním obsahem či obsahem odporujícím dobrým mravům.

Přispívat mohou pouze zaregistrovaní uživatelé. IP adresa autorů příspěvků je přístupná všem uživatelům. Konto uživatele bude zablokováno v případě uveřejňování reklamních sdělení, odporujících dobrým mravům či poškozujících dobré jméno. V případě, že se s takovýmto obsahem setkáte, prosím, kontaktujte: redakce@franchising.cz.

Redakce si vyhrazuje právo využít část či celé příspěvky uveřejněné na Fóru portálu Franchising.cz v článcích, které bude na tomto portálu publikovat.