Subway vidí potenciál na benzinkách

Zákazníkům na očích / Řetězec je oblíbený pro unikátní způsob přípravy jídla – přímo před očima zákazníků a dle jejich přání. Jídlo se tak vždy čerstvé a díky množství zeleniny zdravější alternativou k fastfoodu. Sendviče, saláty a wrapy mají nespočet kombinací a denně se jich na celém světě sní více než 7 milionů.
Středa
18.09.2019
Provozovatelé čerpacích stanic v Polsku rozšiřují spolupráci se Subway. V Česku je dlouholetá pobočka na odpočívadle Rohlenka, která se brzy ukáže v novém Fresh Forward designu.
 

Léty ověřený franšízový koncept, poměrně snadná úprava prostoru, podpora ze strany franšízora, zájem ze strany koncových zákazníků, a hlavně zvýšení příjmů. To jsou podle vedení franšízové sítě Subway hlavní důvody, proč by měli současní majitelé čerpacích stanic uvažovat o rozšíření svého podnikání i o její franšízu. Celosvětově najdeme na čerpacích stanicích či na frekventovaných odpočívadlech více jak 4 tisíce restaurací Subway.

Z příkladu našich polských sousedů lze vidět, že spolupráce s celosvětově známou značkou zaujme i velké sítě. Největším provozovatelem konceptu je v Polsku síť Lotos, která provozuje 32 restaurací Subway, druhým největším provozovatelem je pak řetězec benzinek Amic Polska, který začal své pobočky o franšízy Subway obohacovat v roce 2018 a dnes jich má 17.

Pilotní restaurace Subway na stanici Amic byla otevřena v červnu 2018 v Gdyni a je výjimečná tím, že jako první restaurace v Polsku představila nový design restaurací Fresh Forward. V současné době funguje pod správou Amic Polska celkem 17 restaurací, další 4 jsou ve výstavbě, a to hned v pěti polských vojvodstvech,“ říká Martin Princ, regionální ředitel Subway pro střední a východní Evropu. „Chtěli jsme nabídnout klientům kvalitní občerstvení, proto jsme se rozhodli rozšířit naši nabídku o čerstvé sendviče Subway. Vnímáme je jako chutnější a zdravější alternativu k všudypřítomným hotdogům,“ vysvětluje Krzysztof Strzelecki, předseda správní rady Amic Polska s tím, že už nyní vedení plánuje další rozvoj spolupráce se Subway v roce 2020.

Nejen pro velké řetězce

Bylo by však chybou se domnívat, že šanci rozšířit svou nabídku mají jen velké řetězce čerpacích stanic. Subway tuto možnost nabízí i jednotlivcům či malým sítím. „Subway se po celém světě rozvíjí s individuálními franšízanty. Ti mohou vlastnit čerpací stanici a umístit svou restauraci právě tam. Interně je nazýváme netradičními lokalitami,“ vysvětluje Martin Princ s tím, že dlouhodobě sleduje nejen prodeje své značky, ale i pozitivní vliv mezinárodního konceptu na prodeje pohonných hmot. „Jako vždy jde hlavně o partnerství a to musí být zdravé a oboustranně přínosné,“ dodává Princ.

V Česku zatím musíte na Moravu. Subway na odpočívadle Rohlenka funguje od roku 2011 a brzy se otevře v novém. Majitelé investují do renovace pobočky ve Fresh Forward designu. „Jelikož jsme 100% franšíza, musíme vždy najít vhodného partnera, který restauraci zainvestuje, otevře a bude se o ní starat. V Česku máme zatím jen jednu restauraci na dálničním odpočívadle, a proto není tolik známo, že máme na trhu čerpacích stanic velký podíl,“ komentuje situaci Princ. Zároveň věří, že stejně jako v Polsku se situace může brzy změnit. „Díky spolupráci s velkými partnery se na nás obrací i majitelé menších sítí nebo jednotlivých čerpacích stanic. Můžeme jim poskytnou dobrá data, aby partnerství s námi mohli důkladně posoudit,“ uzavírá Princ.


Bohaté zkušenosti / Historie značky Subway sahá do USA roku 1965, kdy ji založil mladý Fred DeLuca. Značka je rodinný podnik, který pracuje s téměř 21 tisíci franšízových partnerů, kteří zaměstnávají stovky tisíc lidí po celém světě.
/1/
zobrazit více

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015