Refan

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Otevřete svou parfumerii Refan, kde si zákazníci budou moci koupit své oblíbené vůně za konkurenceschopné ceny ve flakónech a množství dle svého výběru.
Refan je společnost, která od roku 1991 vytváří a rozvíjí celosvětovou prodejní síť a nabízí jedinečné ekvivalenty známých značek parfémů a nyní vstupujeme na český trh.
Provozovny Refan existují jako:
- ostrůvky v obchodních centrech
- kamenné obchody
- stánky v obchodních domech, obchodních halách atd.,
- doplnění k již existujícímu podnikání, jako jsou: kadeřnictví, kosmetika, solária atd.
Business +, tj. doplnění stávajícího obchodu nebo služeb, jako jsou například kadeřnictví, kosmetika, solária atd. Výhody takového řešení:
- nízké náklady na spuštění,
- žádné další fixní náklady,
- snadný způsob, jak zvýšit zisk,
- získávání dalších stálých zákazníků.
Franšízanti se rozhodují spolupracovat z důvodů:
- rozsáhlá investiční flexibilita,
- rychlá návratnost investice - cca 6 měsíců,
- osvědčený a fungující franšízový systém v mnoha zemích,
- podpora asistenta prodeje,
- možnost doplnění parfumerie o další sortiment zvyšující zisk,
- možnost realizovat své vlastní nápady při uspořádání prostor,
- vysoká marže
- schopnost kombinovat různá průmyslová odvětví
- žádné franšízové, licenční a pravidelné poplatky,
- marketingová podpora.
Maloobchodní klienti oceňují značku Refan zejména pro:
- vysoká kvalita parfémů,
- blízkost původní vůně,
- trvanlivost vůně,
- dostupná cena,
- bohatá nabídka skládající se z 200 vůní pravidelně doplňovaných novými produkty,
- možnost nákupu různých objemů lahví - od 12 ml,
- dobrý zákaznický servis.
Výše uvedené výhody vedou zákazníky k pravidelným a pravidelným nákupům.
Franšízové provozovny
130 - Polsko, 1 - Česká republika
Úspěšně provozujeme 130 poboček v Polsku, nyní chceme rozvíjet prodej na českém trhu, kde se nám loni podařilo otevřít naši první prodejnu
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Od prvního kontaktu se o investora stará náš zkušený zaměstnanec, tzv. regionální manažer prodeje.
Pomáhá v každé fázi spolupráce:
- předložení franšízové nabídky pro investora na libovolném místě podle svého výběru v České republice,
- pomoc při zařizování prodejní jednotky
- produktové a prodejní školení pro zaměstnance a samotného investora,
- osobní podpora při otevírání pobočky.
Dále poskytujeme:
- četné propagační a marketingové kampaně, které stimulují prodej a přitahují zákazníky na prodejní místo,
flexibilní formy investice přizpůsobené schopnostem investora, individuální přístup.
Potřebná počáteční investice
- Žádné počáteční a licenční poplatky
- Investice od 55 000 Kč bez DPH - záleží na velikosti a rozsahu
- Případně také nákup stánku, ostrůvku nebo přizpůsobení provozovny.
Základní požadavky
Hledáme podnikatelské, ambiciózní a pracovité lidi, kteří se osobně zapojí do provozování prodeje Refan. Nevyžadujeme zkušenosti v kosmetickém průmyslu ani v provozování vlastního podnikání.
Úvodní informace o vhodných lokalitách, místech k pronájmu a dalších možnostech provozování Refan point jsou vítány.
Mluvíme polsky a anglicky, ale můžeme také použít překladatele, takže jazyková bariéra nebude problém.
Informace o franšízorovi
Beauty Cosmetics Sp. z o.o.
Sielankowa 7, 55-10 Żerniki Wrocławski, Poland
+48 516 179 503
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Jarosław Wójcicki (AJ
PL)
Více informací
Správcem osobních údajů je Beauty Cosmetics Sp. z o.o. (Sielankowa 7, 55-10 Żerniki Wrocławski, Poland). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Refan a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na refan-polska.com.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Franšízanti Refan mohou svůj byznys rozjet v nákupním centru i mimo něj. Jaká investice na ně čeká?
Prodej parfémů Refan je příležitost pro rozjetí nového podnikání nebo k rozšíření nabídky toho již fungujícího. Jaké hledá značka franšízanty?
Zahraniční značky mají stále zájem expandovat do Česka. Jejich chuť ukousnout si alespoň kousek z koláče českých zákazníků nezkazila ani pandemie.
Pětina franšízantů polského konceptu prodejen parfémů Refan provozuje více jak jednu pobočku. Najde takové i v Česku?
Síť parfumerií Refan má na domácím trhu na 130 poboček. Podaří se jí uspět díky franšízovým licencím i u nás?

Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.
„Franšízantům jsme v době „covidové“ pomohli i finančně," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy i meziroční růst. Takový byl loňský rok pro Yves Rocher. Co na spolupráci s touto kosmetickou značkou franšízanty láká?

Hybridní auta a hybridní pohon. Témata, o kterých se dnes často hovoří. Co však hybridní laky na nehty? Obchody s nimi chce na trh přivést franšíza Semilac.
„V současné době se soustředíme na vylepšení stávající sítě, obchody tak postupně rekonstruujeme do nejnovější podoby," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Na domácím trhu se značce Semilac daří rozvíjet. Půjde jí to s franšízou i v Česku? Zájem o to má!
„V našem oboru je velmi důležitý trénink. Proto mu při práci s franšízanty věnujeme velkou energii,“ říká Paulina Patelka, franšízová manažerka pro rozvoj sítě Semilac.
„Naši franšízanti pracují v oboru krásy, který neustále roste, oni tak mohou růst s ním," říká Éva Farkasz, zástupkyně franšízového konceptu Collagen Cocktail.
Franšíza Yves Rocher otevřela v Česku a na Slovensku 100 poboček. Nyní chce cílit na menší města.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.