Yves Rocher

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Firma Yves Rocher vznikla v České republice v roce 1991, na Slovensku pak v roce 2010. Yves Rocher je francouzská kosmetická firma s dlouhou tradicí, která ve svých obchodech prodává širokou řadu výrobků na bázi účinných rostlinných látek. Ve svých kosmetických salonech poskytuje ženám péče dle svých originálních kosmetických postupů.
Obchodní prostory se nalézají v nákupních centrech a na rušných nákupních třídách velkých měst. Koncept Yves Rocher je založen na filosofii využití účinných rostlinných látek ve všech sférách péče o krásu ženy. Základní sortiment představuje přes 700 výrobků.
Yves Rocher nabízí možnost spolupráce na bázi franchisingu. Existují dva typy franchisy: čistá franchisa a vázaná franchisa. V obou dvou případech je požadován vstupní poplatek ve výši 100 000 Kč bez DPH.
Vázaná franchisa
Je méně finančně náročná a jedná se většinou o obchody umístěné v obchodních centrech, kde je franchisant tzv. v podnájmu. Nájemcem je Yves Rocher spol. s r.o./ Yves Rocher Slovakia, s.r.o. Veškeré platby (např. za nájem, elektřinu atd.) jsou pak franchisantovi přefakturovávány.
Co se týče počátečního kapitálu, v každém případě je nutné počítat s investicí na 1. závoz zboží (asi 1,5 mil Kč – 2 mil Kč, záleží však na velikosti obchodu a velikosti prodejní plochy). O ostatní investice týkající se např. stavebních úprav prodejny, vybavení nábytkem, případně i investice do kosmetické kabiny hradí Yves Rocher spol. s r.o./ Yves Rocher Slovakia, s.r.o.
Čistá franchisa
U tohoto typu spolupráce je pak franchisant samostatným podnikatelem se vším všudy. Zájemce má k dispozici vlastní nebytové prostory, popř. výhodný nájem/podnájem. K počáteční investicím patří licenční poplatek, stavebních úpravy, nákup nábytku a zboží, popřípadě vybavení kosmetického salonu aj.
Vyšší počáteční investice jsou zohledněny v nabízených obchodních podmínkách.
Yves Rocher do franchisy nabízí jak již zavedené obchody, tak zcela nové. Aktuální nabídku volných obchodů pro franchisanty Vám poskytne Denisa Formanová, která se stará o franchising Yves Rocher v České a Slovenské republice.
Vlastní provozovny
- 47 obchodů v ČR
- 12 obchodů ve Slovenské republice
Franšízové provozovny
- 24 obchodů v ČR
- 13 obchodů ve Slovenské republice
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Vypracujeme návrhu designu obchodu
- Dlouhodobá marketingová podpora:
- franchisant profituje z celoplošných marketingových kampaní
- přístup k marketingovým podkladům určených výhradně pro síť Yves Rocher
- podpora na internetových stránkách firmy
- Možnosti využívat dlouhodobé zkušenosti společnosti v pozici franchisora
- Profesionální školení ohledně sortimentu i vedení obchodu
- Analýzy efektivnosti provozu obchodu
- V případě volné franchisy pomůžeme potenciálnímu partnerovi s výběrem vhodného prostoru či cenových vyjednávání o nájmu apod.
Potřebná počáteční investice
- Vstupní poplatek je pro oba typy franchisy ve výši 100.000,- Kč
- Vázaná franchisa: minimálně 1 mil Kč - 1,5 mil Kč na první závoz zboží, v závislosti na velikosti obchodu
- Volná franchisa: investice na úpravu obchodu, nákup nábytku, vybavení kosmetického salonu + 1mil Kč - 1,5 mil Kč na první závoz zboží
Základní požadavky
Od každého zájemce o franchisu je vždy vyžadováno, aby zaslal svůj životopis, motivační dopis a hrubou ekonomickou rozvahu (plánovaný obrat, náklady, výnosy, počet zaměstnanců, náklady na mzdy atd.)
Další požadavky:
- zkušenosti s vedením obchodu, zkušenosti s vedením lidí
- dostatek financí
- v případě volné franchisy musí mít obchod maximálně 40m2 prodejní plochy s umístěním na frekventovaném místě v centru města, na pěší zóně či v nákupním centru
Informace o franšízorovi

Yves Rocher spol. s r.o.
Vodičkova 736/17
110 00 Praha 1
+420 602 771 986
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Miroslav Kubricht
Více informací
Správcem osobních údajů je Yves Rocher spol. s r.o. (Vodičkova 736/17
110 00 Praha 1 ). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Yves Rocher a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na yves-rocher.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.
„Franšízantům jsme v době „covidové“ pomohli i finančně," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Nařízení vlády budou ještě nějakou chvíli ovlivňovat byznys v Česku. Franšízy tak hledají nové cesty k zákazníkům. Mohou se jim hodit i do budoucna?
Nové projekty a výzvy i meziroční růst. Takový byl loňský rok pro Yves Rocher. Co na spolupráci s touto kosmetickou značkou franšízanty láká?
„V současné době se soustředíme na vylepšení stávající sítě, obchody tak postupně rekonstruujeme do nejnovější podoby," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.

Pětina franšízantů polského konceptu prodejen parfémů Refan provozuje více jak jednu pobočku. Najde takové i v Česku?
Síť parfumerií Refan má na domácím trhu na 130 poboček. Podaří se jí uspět díky franšízovým licencím i u nás?
Hybridní auta a hybridní pohon. Témata, o kterých se dnes často hovoří. Co však hybridní laky na nehty? Obchody s nimi chce na trh přivést franšíza Semilac.
Na domácím trhu se značce Semilac daří rozvíjet. Půjde jí to s franšízou i v Česku? Zájem o to má!
„V našem oboru je velmi důležitý trénink. Proto mu při práci s franšízanty věnujeme velkou energii,“ říká Paulina Patelka, franšízová manažerka pro rozvoj sítě Semilac.

„Naši franšízanti pracují v oboru krásy, který neustále roste, oni tak mohou růst s ním," říká Éva Farkasz, zástupkyně franšízového konceptu Collagen Cocktail.
Franšíza Yves Rocher otevřela v Česku a na Slovensku 100 poboček. Nyní chce cílit na menší města.
Láká vás podnikání v oblasti prodeje nehtové kosmetiky? Šanci vstoupit do tohoto byznysu nyní nabízí franšízová síť Semilac.
Okolo prodejny Yves Rocher v pražském OC Chodov chodila Naďa Sovová každý den do své kanceláře. Spolupráce s touto franšízou ji zlákala natolik, že dnes je majitelkou dvou obchodů.
Zájem o franšízové licence značky Yves Rocher roste. Nahrává tomu i zvyšující se ekologické chování koncových zákazníků, říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR a SR.
Chcete-li rychle vstoupit do inovativního kosmetického průmyslu, je Collagen Cocktail správnou volbou, říkají zástupkyně maďarského konceptu Ěva Farkas a Tímea Bús.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.