Esotiq
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Značka ESOTIQ & HENDERSON působí na trhu již více než 20 let. V Polsku má gigant spodního prádla více než 260 vlastních a franšízových obchodů a již několik let úspěšně otevírá nové provozovny v dalších zemích.
ESOTIQ je značka spodního prádla pro energické, moderní a sebevědomé ženy. Naším posláním je modelovat ženské tělo přes spodní prádlo, rafinovaně v každém detailu! Takže při nošení se vždy cítíte sebejistě a jedinečně. To je možné díky našim více než 20letým zkušenostem s designem podprsenek, které vytváříme z nejlepších materiálů dle umění sestavení podprsenky, tzn. profesionálního přizpůsobení spodního prádla na vaše tělo. Věříme, že dokonale zvolená podprsenka znamená pohodlí pro každý den.
Kromě spodního prádla nabízejí obchody ESOTIQ také kolekci lounge-wear, pyžam, plavek a kosmetiky.
Společnost nabízí svým zahraničním partnerům možnost otevřít obchody ESOTIQ na místním trhu.
Od samého začátku se potenciální obchodní partner může spolehnout na radu při výběru vhodné lokality a možnost účastnit se jednání o obchodních podmínkách. Celý proces otevírání provozu koordinujeme my, můžeme pomoci zajistit návrh salonu spodního prádla, jakož i najít dodavatele nábytku, pokud si zákazník přeje, aby jejich nábytek byl vyroben v Polsku. Potenciální obchodní partner nemusí mít zkušenosti – veškeré znalosti mu mohou být předány během tréninku. Nejdůležitější věcí pro nás je závazek vést a provozovat obchod.
ESOTIQ klade velký důraz na podporu prodeje prostřednictvím školení zaměstnanců, sdílení jedinečného know-how a vývoje sortimentu ve spolupráci s předními odborníky v módním průmyslu.
Franchisové provozovny
260 (Polsko)
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Podpora partnera:
- Nabízíme osvědčený obchodní model, který zaručuje zajímavé výnosy.
- Péče zaměstnanců ESOTIQ v každé fázi spolupráce. Zajišťujeme kontinuitu služeb - od procesu zařizování prostor až po průběžnou podporu v každodenním provozu.
- Každá prodejna ESOTIQ je součástí řetězce – její vzhled musí být jednotný. Naši partneři využívají při úpravě svých prostor služeb našich designérů, kteří dokážou realizovat design prodejny včetně nábytku, pultů, rozmístění osvětlení atd. Má se jednat o prostředí, které zaručí pohodlí a komfort pro zákazníka, stejně jako správné množství zboží, které má být vystaveno, což zaručuje úspěšný prodej.
- Kontakt na naše výrobce nábytku v případě, že lze nábytek chce partner vyrobit v Polsku.
- Asistence při aranžování výkladních skříní a kolekcí v prodejně, včetně asistence při vystavení zboží na věšáky i vyhrazeného nábytku
- Podpora optimálního naskladnění prodejny na základě kapacity prodejny.
- Produktová a bra-fittingová školení.
- Obrázky produktů, katalogy a grafické materiály pro obchody a web ESOTIQ.
- Pomoc při správě akcí a akcí v obchodě a na webu.
Potřebná počáteční investice
Předpokládaná výše investice:
- Investiční náklady se liší v závislosti na stavu prostor, rozsahu nutných změn nebo zemi, ve které je obchod otevřen.
- Investiční náklady spojené s uspořádáním salonu činí 225 EUR netto/ m2 (nábytek a dekorativní prvky).
Základní požadavky
Základní požadavky:
- prodejna ve vybraných lokalitách s počtem obyvatel nad 50 tisíc obyvatel;
- prostory 50 - 100 m2 v centru města, na hlavní obchodní třídě nebo v obchodním centru;
- pokrytí nákladů na design prodejny, nábytek a další nezbytné vybavení;
- vynakládání nákladů na pronájem obchodních prostor a nábor zaměstnanců prodejny;
- nákup zboží;
- sledování prodeje.
Informace o franchisorovi
Esotiq & Henderson S.A.
ul. Budowlanych 31C, 80-298 Gdańsk, Poland
+48 693 990 346
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Emilia Romanowska (English)
Více informací
Správcem osobních údajů je Esotiq & Henderson S.A. (ul. Budowlanych 31C, 80-298 Gdańsk, Poland). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Esotiq a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na esotiq.com.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější
„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.
Spodní prádlo, pyžama, plavky i kosmetiku – to vše najdou zákazníci v prodejnách Esotique & Henderson. V Česku chce uspět díky franšíze.
Značka Esotiq & Henderson usiluje o vstup na český trh. Je novinkou v Katalogu franšíz.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Značka Dévotion hledá v Česku své první franšízanty. Co vše budou mít na starosti?
„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.
Prodejny pracovního oblečení pod značkou Ardon najdeme zejména na Moravě. S pomocí franšízantů chtějí posílit postavení i v Čechách.
Zájem o franšízové licence značky Coccodrillo trvá. V západočeských Vejprtech navázala novou formu spolupráce.
Značka BBrutale má více jak 10 let zkušeností s působením v módní branži. Profitovat z nich mohou i franšízanti z Česka.
Síť prodejen pracovního oblečení Ardon se i díky franšízantům rozrůstá. Daří se značce plnit plán, který si pro letošek stanovila?
Nové pobočky v Česku i na Slovensku. Takový byl rok 2020 pro značku Coccodrillo. Franšízantům pomohli loajální zákazníci.
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.