Drogeo

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Drogeo.cz v roce 2022 úspěšně spustilo svůj franšízový model prodeje drogerie a kosmetiky a od té doby se rychle rozvíjí. Nyní se posouváme dále a přecházíme na nový model prodeje v automatizovaných prodejnách a všechny prodejny Drogeo.cz budou již jen automatizované.
Automatizované prodejny jsou otevřené 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, a nabízejí zákazníkům široký sortiment zboží za atraktivní ceny. To nabízí potenciál pro rychlý růst a zajímavý pasivní příjem.
Pro partnery tento model skoro eliminuje náklady na personál, který je v tradičních prodejnách největší položkou. Potřebná technická investice je cca 300 tisíc korun na prodejnu o velikosti 100 m2 má návratnost cca 3 měsíce, ve srovnání s cca 100 tisíc měsíčně (1,2 milionu korun ročně), které byste museli zaplatit za 2-3 zaměstnance, kteří by museli být ve standardní provozovně. Pro automatizovaný provoz stačí jen naskladnění zboží (cca 1x týdně), protože jeden člověk zvládne obsluhovat a zásobovat více provozoven.
Drogeo.cz vás provede celým procesem přes dodávku technického vybavení až po návrh doporučených skladových zásob.
Další náklady na prodejnu kromě vlastního nájmu prostor jsou na regálový systém, který stojí v řádu desítek tisíc korun, a na zboží, které činí cca 350 tisíc korun na provozovnu o velikosti 100 m2.
Chcete být součástí revoluce v prodeji drogerie a kosmetiky? Neváhejte nás kontaktovat, rádi vám poskytneme více informací o našem konceptu a podmínkách franšízy. Společně s vámi budeme tvořit budoucnost prodejen.
Vlastní provozovny
- Vlastibořská 2789/2, 193 00 Praha 9 – Horní Počernice
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Školení
- Podpora s technickým vybavením
Marketingová podpora
- Lokální exkluzivita kamenné prodejny v partnerské síti
- Globální marketingová podpora značky v celé ČR
- Marketingové materiály
- Lokální marketingová podpora kamenné prodejny
Logistická podpora
- Zboží skladem s rychlou expedicí po celé ČR
- Zvýhodněné ceny na zboží
- Doporučení rozsahu sortimentu a bestsellerů
- Časové omezené speciální akční ceny
- Splatnost faktur až 30 dní
Potřebná počáteční investice
- Technická investice je cca 300 tisíc korun na prodejnu o velikosti 100 m2
- Regálový systém v řádu desítek tisíc
- Zboží cca 350 tisíc korun na provozovnu o velikosti 100 m2
- Prodejna dle situace (nájem, rekonstrukce atd)
- Žádný vstupní franchisový poplatek
- Žádná kauce
- Franchisový poplatek 8 % z obratu
Základní požadavky
- Lokalita
- bez omezení – ideální i do menších měst a obcí
- vhodné umístění obchodu posuzujeme individuálně
Informace o franšízorovi
E-AGEO.cz s.r.o.
Jasenná 1231/16, Horní Počernice, 193 00 Praha 9
+420 775 584 333
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Martin Igaz
Více informací
Správcem osobních údajů je E-AGEO.cz s.r.o. (Jasenná 1231/16, Horní Počernice, 193 00 Praha 9 ). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Drogeo a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na drogeo.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Franšízanti Refan mohou svůj byznys rozjet v nákupním centru i mimo něj. Jaká investice na ně čeká?
Prodej parfémů Refan je příležitost pro rozjetí nového podnikání nebo k rozšíření nabídky toho již fungujícího. Jaké hledá značka franšízanty?

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Franchisingová smlouva je základem, na kterém je postaven vztah mezi franchisorem a franchisantem.
Franchising je termín pro jistý druh licenčních smluv, které se stávají čím dál oblíbenějšími v řadě oblastí podnikání. Do franchisingu je možné zahrnout i řadu typů podnikání založených na distribučních a agenturních smlouvách.

Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.
Pětina franšízantů polského konceptu prodejen parfémů Refan provozuje více jak jednu pobočku. Najde takové i v Česku?
„Franšízantům jsme v době „covidové“ pomohli i finančně," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Síť parfumerií Refan má na domácím trhu na 130 poboček. Podaří se jí uspět díky franšízovým licencím i u nás?
Nové projekty a výzvy i meziroční růst. Takový byl loňský rok pro Yves Rocher. Co na spolupráci s touto kosmetickou značkou franšízanty láká?
Hybridní auta a hybridní pohon. Témata, o kterých se dnes často hovoří. Co však hybridní laky na nehty? Obchody s nimi chce na trh přivést franšíza Semilac.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.